لطفا قبل از خرید به صورت آنلاین با توجه به نوسانات قیمت ارز با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید. شماره موبایل: ۰۹۱۷۱۱۵۴۵۶۱
×

آیا به دنبال راهی برای تمیزی شیرالات هستید؟ حتما این مقاله را بخوانید.

08 خرداد 1401
آیا به دنبال راهی برای تمیزی شیرالات هستید؟ حتما این مقاله را بخوانید.

شیرالات از نظر نوع آبکاری به چند مدل کروم, کروم مات, طلا براق, طلا مات و شیرالات رنگی تقسیم میشوند بنابراین از نظر تمیز کردن با هم متفاوت میباشند. برای تمیز کردن شیرالات رنگی که شامل رنگ سفید و مشکی میباشد باید حتما از دستمال های نانو که جنس نرمی دارند استفاده شود در غیر اینصورت در هنگام تمیز کردن شیر احتمال هر خط خشی که بر روی شیر بیفتد وجود دارد.

حساسیت شیرالات کروم و طلایی به دلیل این که رنگ نمیباشد ( لعاب این شیرالات از نوع آبکاری میباشد ) نسبت به خط و خش کمتر میباشد بنابراین تمیز کردن این شیرالات خیلی راحتر میباشد و خط و خشی بر روی شیر نمیفتد اما مشتریان عزیز باید این نکته را در نظر داشته باشند که شیرالات سفید رنگ رسوبات آب را کمتر نشان میدهند بنابراین در بیشتر مواقع تمیز به نظر میرسند. اگر ابهامی در خرید شیرآلات شودر شیراز و سایر شهر ها دارید با ما تماس بگیرید.

تمیز کردن شیر با مایع ظرفشویی

  • در یک کاسه نیم لیتر آب گرم ریخته و یک یا دو قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی را در کاسه ریخته و به خوبی مخلوط کنید.
  • یک تیکه ابر را در داخل محلول خیسانده و سپس به آرامی بر روی شیر بکشید.
  • مقداری جوش شیرین را بر روی یک مسواک خیس شده ریخته و به ارامی بر روی نواحی که دارای رسوب آب است بکشید (برای شیرالات سفید رنگ و مشکی رنگ هرگز از مسواک استفاده نشود).
  • برای نواحی که به راحتی نمیشود دستمال کشید از یک تکه نخ دندان جهت از بین بردن رسوبات استفاده کنید.
  • در نهایت با استفاده از یک دستمال نخی یا نانو شیر را تمیز کنید.

تمیز کردن شیر با مایع ظرفشویی

تمیز کردن شیرالات با سرکه

سرکه یکی از موادی میباشد که از ایام قدیم در تمیز کاردن شیرالات بسیار موثر بوده و به دلیل پایین بودن درصد اسید موجود در سرکه به لعاب شیر هیچگونه آسیبی وارد نمیکند.

یک بطری را از سرکه سفید پر کرده و بر روی تمام قسمت های شیر اسپری کرده به مدت 5 الی 10 دقیقه صبر کنبد تا سرکه بر روی شیر بماند سپس با یک دستمال نخی محکم بر روی شیر کشیده تا شیر خشک و تمیز شود.

تمیز کردن شیرالات با جوش شیرین

یکی از موادی که کاربرد بسیار بالایی در تمیز کردن شیرالات و سینک ظرفشویی دارد جوش شیرین میباشد.

یک چهارم فنجان جوش شیرین با دو قاشق غذاخوری آب گرم مخلوط کنید تا ترکیبی خمیری مانند به دست بیاید سپس ترکیب به دست آمده را بر روی بدنه شیرالات بمالید و بگذارید به مدت 10 الی 15 دقیقه بر روی شیر بماند سپس با آب سرد آب کشی نمایید و در انتها با دستمال نخی یا دستمال نانو شیرالات را تمیز نمایید.

تمیز کردن شیرالات سفید یا شیری رنگ

شیرالات سفید رنگ به دلیل رنگ سفید کمتر رسوب به خود گرفته لذا بیشتر مواقع تمیز به نظر میرسند بنابراین برای تمیز کردن این نوع از شیرالات شما تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که مقداری سرکه را با اب ولرم ترکیب کنید و بر روی شیر اسپری نمایید و بعد از 10 الی 15 دقیقه با دستمال محکم بر روی شیر بکشید تا شیر تمیز شود.

برق انداختن شیرالات

برای برق انداختن شیرالات به هیچ عنوان نباید از مواد شوینده اسیدی شامل جوهرنمک و یا وایتکس استفاده کرد چراکه باعث از بین رفتن لعاب شیر میشود. روشهای مختلفی برای برق انداختن شیرالات وجود دارد در ضمن این نکته را باید در نظر داشته باشید که حتما باید شیرالات خود را در انتها با دستمال یا حوله نرم خشک کنید.

برق انداختن شیرالات

برای استعلام قیمت شیرآلات شودر شیراز به آدرس ما واقع در شیراز، بلوار پاسداران خیابان کلاهدوز کوچه ۴ انتهای کوچه سمت راست تجهیزات آشپزخانه حسینی مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *