لطفا قبل از خرید به صورت آنلاین با توجه به نوسانات قیمت ارز با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید. شماره موبایل: ۰۹۱۷۱۱۵۴۵۶۱
×

آینه تاچ و حرارتی چیست؟

12 شهریور 1401
آینه تاچ و حرارتی چیست؟

آینه ها از جمله ضروریات هر خانه ای هستند. به خصوص در سرویس بهداشتی و حمام آینه نقش زیادی را در دکوراسیون آن ها ایفا می کند. اما انواع آینه ها تنوع زیادی دارند. آینه های تاچ و حرارتی از جمله ی مدرن ترین انواع آینه می باشند. در واقع پآینه های چراغ دار و بک لایت از جمله بهترین انواع آینه ها هستند.

این آینه ها به خصوص در آرایشگاه ها، مزون ها و دکوراسیون ها بسیار به کار می روند. مدل تاچ که از جمله جذاب ترین انواع آینه است، امکان روشن کردن و خاموش کردن را به کمک حسگر لمسی اش برای کاربر فراهم می کند. همچنین در آینه تاچ می توان تنظیمات مختلفی مانند تغییر رنگ و شدت چراغ ها را روی آینه تنظیم کرد. در این مطلب به بررسی آینه تاچ و حرارتی می پردازیم.

آینه تاچ و حرارتی چیست؟

همانطور که پیشتر گفتیم، آینه تاچ یکی از پر طرفدارترین انواع آینه در حال حاضر محسوب می شود. لازم به ذکر است به خصوص در ساختمان های با دکوراسیون هوشمند، از این آینه ها بسیار استفاده می شود. آینه تاچ در واقع یک گزینه ی فوق العاده برای هوشمند سازی محیط ساختمان و دکوراسیون آن است.

از آینه های تاچ در محل های مختلفی استفاده می شود. برای مثال از مدل های قدی آینه تاچ و حرارتی در دکوراتیو و آرایشگاه ها بسیار استفاده می شود. اما مدل های کوچک این نوع آینه ها نیز برای سرویس بهداشتی و حمام گزینه ی بسیار مناسبی است.

 

 

آینه تاچ و حرارتی چیست؟

 

 ویژگی های آینه تاچ

ویژگی عالی آینه تاچ این است که به موجب طراحی این نوع آینه، محیط بزرگ تر به نظر می رسد و نورانی تر می شود. همچنین این نوع آینه نور های محیط را نیز منعکس می کند که در کنار چراغ های LED خود آینه، یک فضای عالی را برای محیط فراهم می کند.

در سال های اخیر استفاده و به کارگیری آینه های نورپردازی شده بسیار افزایش یافته است. این نوع آینه ها در بیشتر کشور های دنیا به کار می روند. آینه های تاچ و حرارتی موجب بهتر شدن ظاهر محیط می شود. از این نوع آینه ها در محیط هایی نظیر حمام، سرویس بهداشتی، آرایشگاه ها، مزون های لباس و دکوراتیو بسیار استفاده می شود.

چرا از این آینه در محیط استفاده کنیم؟

آینه ها نقش بسزایی را در زندگی روزمره افراد دارند. به همین جهت است که تولید کنندگان همواره به دنبال ساخت مدل های جدیدی از آینه ها هستند. همین موضوع موجب بهبود کیفیت و مقاومت آینه های جدید شده است.

به موجب اهمیت آینه ها در زندگی روزمره و این که نمی توان آن ها را نادیده گرفت، طبعا نقش زیادی را در دکوراسیون محیط آینه ها خواهند داشت. به همین جهت است که تولید کنندگان همواره در تنوع ساخت آینه ها تلاش ویژه ای دارند.

از جمله جذاب ترین و مدرن ترین انواع آینه در حال حاضر، آینه های تاچ هستند. شما نمی توانید بهترین روشویی کابینتی را در سرویس بهداشتی به کار ببرید اما یک آینه بی کیفیت در کنار آن نصب کنید. به همین جهت است که توصیه می شود در کنار توجه به خرید چینی آلات بهداشتی، به خرید آینه های متناسب با آن ها نیز توجه نمایید.

 

چرا از آینه تاچ و حرارتی در محیط استفاده کنیم؟

 

 مناسب آرایشگاه

همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم، یکی از مهم ترین مصارف آینه تاچ در آرایشگاه ها است. در واقع آینه در آرایشگاه ها نقش بسیار زیادی را ایفا می کنند و به همین جهت است که آرایشگاه ها همواره در انتخاب آینه دقت زیادی به خرج می دهند. به کار گیری آینه تاچ در آرایشگاه یک آپشن ویژه برای آن است. در واقع به کمک آینه تاچ می توان محیط آرایشگاه را حرفه ای تر کرد و همچنین قیمت مناسب تری در مقایسه با آینه های چراغ دار ریموتی دارند.

انواع آینه تاچ کدام اند؟

آینه های تاچ انواع مختلفی دارند و تنوع آن ها فقط محدود به اندازه های مختلف نیست. از انواع آینه های تاچ می توان به آینه های تاچ ضد بخار، کریستال، سندبلاست، طرحدار، رنگی، سه بعدی، دو طرفه اشاره کرد.

از جمله دیگر انواع آینه های تاچ مدل های آویز، تاج قاب دار، اکلیلی، هوشمند، روشویی، دماسنج دار و چاپی هستند. البته آینه ها تاچ مدل های بسیار متنوعی دارند و برای انتخاب بهترین مدل، باید مدل های عرضه شده در فروشگاه مورد نظر را بررسی کنید. چرا که هر تولید کننده ای ممکن است روی یک نوع از انواع آینه تاچ تمرکز داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *