لطفا قبل از خرید به صورت آنلاین با توجه به نوسانات قیمت ارز با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید. شماره موبایل: ۰۹۱۷۱۱۵۴۵۶۱
×

بهترین برند های سینک ظرفشویی کدامند؟

30 شهریور 1401
بهترین برند های سینک ظرفشویی کدامند؟

بهترین برند های سینک ظرفشویی کدامند؟سینک ظرفشویی از ضروریات هر خانه ای است. این عضو آشپزخانه، علاوه بر نقش مهمی که در زیبایی آن دارد، کاربری بسیار زیادی نیز دارد. به همین جهت است که اگر به دنبال یک سینک ظرفشویی مناسب برای خانه تان هستید، توصیه می کنیم که علاوه بر ظاهر، به کیفیت و کارایی آن نیز توجه نمایید.

پیشرفت تولیدات داخلی

در سال های اخیر، تولیدات داخلی پیشرفت چشمگیری داشته اند. به همین جهت است که برای انتخاب از میان بهترین برند های سینک ظرفشویی، نباید صرفا به دنبال برندهای خارجی گران قیمت بروید. کیفیت محصولات برخی از برندهای داخلی به حدی بالا است که آن ها را می توان رقیبی جدی برای مدل های خارجی دانست. برای مثال برخی از برند های ایرانی، علیرغم عرضه ارزانترین شیرآلات و یا روشویی کابینتی ارزان قیمت، کیفیت بسیار مناسبی نیز ارائه می دهند.

برخی از برند های ایرانی سینک ظرفشویی، تبلیغات زیادی را در سال های گذشته داشته اند. برخی تصور می کنند که صرفا به خاطر این تبلیغات است که این برند ها شناخته شده اند. اما این طور نیست. چرا که بسیاری از آن ها به موجب کیفیت بالای ساخت و استفاده از متریال مرغوب به این شهرت رسیده اند.

در ادامه به معرفی بهترین برند های سینک ظرفشویی می پردازیم.

 

پیشرفت تولیدات داخلی

برند ظرفشویی اخوان

اخوان یکی از شناخته شده ترین برند های تولیدی سینک ظرفشویی در حال حاضر است. درصدی از این شهرت به موجب تبلیغات گسترده این برند در تلویزیون و مکان های دیگر است. اما بیشتر شهرت آن به خاطر کیفیت عالی آن به وجود آمده است.

سینک های ظرفشویی برند اخوان، در سه مدل کلی ارائه شده اند. این سه مدل شامل مدل های روکار، توکار و سینک های زیر صفحه ای است. سینک های این برند، از جنس استینلس استیل می باشد.

همچنین انواع سینک های اخوان در طراحی های مختلفی ارائه شده اند. از جمله این طراحی ها می توان به طراحی باکسی سینک های ظرفشویی، طراحی فانتزی، طراحی نیمه فانتزی، صنعتی، معمولی و شیشه ای اشاره کرد.

یکی از مزیت های مهم سینک های ظرفشویی تولید برند اخوان، تنوع در طرح های مختلف است. این برند 700 نوع مختلف سینک ظرفشویی تابحال تولید کرده که انواع سلیقه های ایرانی و مردمان خارج از ایران را شامل می شود.

کیفیت مرغوب محصولات این برند، در کنار خدمات پس از فروش مناسب، آن را به یکی از بهترین تولیدی های سینک ظرفشویی تبدیل کرده است.

از جمله افتخارات برند اخوان می توان به: نیم قرن تولید در ایران، دارنده استاندارد ایران و اروپا، دارنده گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان در سال 1392 و … اشاره کرد.

برند استیل البرز جزء بهترین برند های سینک ظرفشویی

دیگر برند مشهور در زمینه سینک ظرفشویی، برند استیل البرز است. استیل البرز نیز همانند رقیب بزرگ خود برند اخوان، سینک هایی از جنس استلینس استیل تولید می کند.

از جمله مزیت های سینک های تولیدی استیل البرز این است که این برند یک واحد مجزا تحت عنوان خرم صنعت دارد. این واحد هر یک از لگن های سینک را به صورت جداگانه قالب سازی و قالب گیری می نماید. دلیل اهمیت این موضوع این است که هر کدام از بخش های سینک به طور جداگانه ای پرس و پالایش می گردند. اتصال این بخش ها نیز توسط ماشین آلات اتوماتیک و نیمه اتومات انجام می شود.

جهت خرید سینک ظرفشویی استیل البرز کلیک کنید.

برند ایلیا استیل بهترین برند سینک ظرفشویی

ایلیا استیل (فردوس کاران امید) یکی دیگر از رقبای مهم در صنعت سینک ظرفشویی در ایران است. این برند از نظر کیفیت قابل رقابت با برند هایی نظیر اخوان و استیل البرز است. اما این برند وابستگی زیادی را به صنایع خارجی دارد. در واقع متریال و قطعات تولیدی این برند، از قاره اروپا و آمریکا وارد شده و در این جا تولید می شود. در کنار این که این برند وابستگی زیادی به صنایع خارجی دارد، توانسته تا ثبات قیمتی مناسبی را برای محصولاتش داشته باشد.

 

 

برند ایلیا استیل از بهترین برند های سینک ظرفشویی

سینک ظرفشویی بیمکث

بیمکث نیز از دیگر نام های شناخته شده در صنعت سینک ظرفشویی است. این برند از جمله مشهورترین برند ها در زمینه محصولات آشپزخانه ای می باشد. در تولیدی های صورت گرفته توسط این برند، سلایق مختلف در نظر گرفته شده و همین باعث شده که این برند همواره از جمله برند های پیشگام در زمینه لوازم آشپزخانه باشد.

بیمکث گواهینامه های زیادی را توانسته کسب کند که از جمله آن ها می توان به: ISO 9001, ISO 10002, EOTA, CE و … اشاره کرد.

همچنین این برند در سال های 1380، 1381 و 1391 توانست تا به عنوان واحد نمونه استاندارد کشور انتخاب گردد.

فروشگاه تجهیزات آشپزخانه حسینی بهترین روشویی کابینتی و ارزانترین شیرآلات را به فروش می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *