×

همه چیز درباره شیرآلات شودر

18 تیر 1401
همه چیز درباره شیرآلات شودر

شیرآلات شودر از تولیدی های قدیمی با بیش از 30 سال سابقه در زمینه تولید انواع شیرآلات است. این تولیدی در سال 1370 شروع به کار کرده است و هدف آن تولید و خلق شیرآلات با کیفیت است. تولیدکنندگان شیرآلات شودر توجه ویژه ای به جزئیات محصولات دارد و به دوام و زیبایی محصولات تولیدی توجه ویژه ای دارند.

این تولیدکننده ایرانی معتقد است که دقت در جزئیات، تکامل زیبایی، تناسب در طراحی، دوام و مهندسی را به ارمغان می آورد. البته لازم به ذکر است که بر گفته ی شیرآلات شودر، توجه به جزئیات فقط قدم اول است. مواردی همچون توجه به نیاز مشتریان، بکارگیری از تکنولوژی روز و طراحی نوین از دیگر سر لوحه های این شرکت است.

 

رقابت شیرآلات شودر با محصولات خارجی

شیرآلات شودر از جمله تولیدکنندگان ایرانی است که استاندارد ملی تولید شیرآلات کلاسیک و اهرمی دارد. افزون بر کیفیت بالای محصولات شودر، قیمت متعادل این محصولات دلیل تمایل بسیاری از افراد به بکارگیری این محصولات حتی در برابر نمونه های خارجی است.

همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره کردیم، شعار این کمپانی “چون جزئیات مهم است!” می باشد. با بررسی محصولات تولیدی این برند می توان به این موضوع به خوبی پی برد چرا که واقعا در محصولات ارائه شده توسط شیرآلات شودر به خوبی روی جزئیات کار شده است.

شودر طراحی آلمانی داشته و به کمک توان تولیدی ایرانی، یکی از با کیفیت ترین شیرآلات تولیدی کشور را به ارمغان آورده است. به طور کلی شیرآلات شودر به دو دسته بندی شیرآلات توکار و شیرآلات روکار تقسیم بندی می شوند.

 

تنوع شیرآلات شودر چگونه است؟

از جمله مزیت های مهم محصولات تولیدی این برند ایرانی، رنگ های متنوع و همچنین تنوع بالای مدل های عرضه شده است. به موجب این تنوع بالا، این محصولات با انواع ترکیب رنگی سازگار خواهند بود و همواره مشتریان می توانند از محصولات شودر برای انواع فضاهای مختلف بهره مند شوند.

شیرآلات شودر به واسطه تنوع و کیفیت بالا، برند تولیدی پیشتاز در ایران محسوب می شود. شیرآلات تولیدی این برند از جمله ی پرفروش ترین مدل های موجود در بازار می باشد.

علاوه بر تنوع رنگ بندی و طراحی محصولات شودر، ارائه ی انواع مختلف محصولات شیرآلات ساختمانی از جمله ویژگی های خوب دیگر تولیدی های شودر است.

تنوع محصولات در ست شیرآلات شودر بسیار راضی کننده است و دست مشتری برای انتخاب مدل های مختلف در طرح و رنگ های متفاوت بسیار باز است.

 

انواع محصولات شودر

از نمونه تولیدی های این برند می توان شیر دوش شودر، شیر مخصوص توالت، شیر روشویی، شیر سینک شیرآلات شودر، علم دوش شودر، فلاش تانک توکار و فلاش تانک روکار و شیر آشپزخانه شودر را عنوان کرد. همچنین مکانیزم توکار محصولات تولیدی و همینطور صفحه کلیدهایی با رنگ های متنوع، از تولیدی های دیگر شیرآلات شودر هستند.

جهت خرید شیرآلات شودر در شیراز کلیک کنید.

 

انواع محصولات شودر

 

مزایای محصولات شودر

شیرآلات شودر از جمله محصولاتی است که می تواند به خوبی با نمونه های خارجی شیرآلات رقابت کند. این محصولات با طراحی خاصی که دارند سبب نشست رسوب کمتری روی سطوح شیرآلات شده و به همین جهت تمیز کردن آن ها به راحتی انجام می شود. از جمله دیگر مزایای محصولات شودر می توان به نصب ساده و بی دردسر آن اشاره کرد.

همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره داشتیم، تنوع بالای رنگ بندی و طراحی محصولات شودر آن ها را مناسب انواع مکان ها کرده است. به همین جهت است که مشتریان می توانند برای انواع دکوراسیون از محصولات شودر در سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه استفاده کنند.

از دیگر مزایای ویژه محصولات شودر می توان به تجهیز شدن آن ها به پرلاتور های کاهنده مصرف آبا اشاره کرد. این پرلاتورها نقش بسزایی را در صرفه جویی دارند و به همین جهت نیز هزینه مصرف آب را نیز به صرفه می کنند.

درباره کارتریج به کار رفته در این شیرآلات نیز باید عنوان کرد که کارتریج های شیرآلات شودر از سرامیک ساخته شده اند. به همین جهت است که این کارتریج ها مقاومت مناسبی برای مقابله با فشار آب و دما دارند.

 

قیمت مناسب این برند بسیار مورد توجه قرار گرفته برای دریافت قیمت شیرآلات شودر در شیراز لطفا به صفحه آرشیو این محصولات مراجعه کنید.

شیر ظرفشویی دو منظوره شودر

شیر ظرفشویی دو منظوره شودر در رنگ و طرح های مختلفی عرضه شده که تمام سلایق مشتیان را پوشش دهد. این نوع شیرهای آشپزخانه در مدل های آلبرتا، آلستر، آتلانتیک عرضه می شوند.

خاصیت آنتی باکتریال شودر

لازم به ذکر است که تولیدی های شرکت شودر خواص آنتی باکتریال دارند، به همین جهت است که انواع آلودگی به این محصولات جذب نمی شود.

همچنین علاوه بر توجه به جزئیات، محصولات شودر به کمک تکنولوژی روز دنیا تولید شده اند. به همین جهت این محصولات استاندارد لازم کیفی را برای مشتریان برآورده می کنند.

آبکاری بدنه محصولات شودر از مزایای دیگر این محصولات است. به واسطه این آبکاری، شیرآلات مصرفی خوردگی پیدا نکرده و یا دچار رسوب نخواهند شد و در نهایت ظاهری زیبا را همواره در محیط خانه برای مشتریان فراهم می کنند.

جهت اطلاع از سایر محصولات به فروشگاه تجهیزات آشپزخانه حسینی مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *