لطفا قبل از خرید به صورت آنلاین با توجه به نوسانات قیمت ارز با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید. شماره موبایل: ۰۹۱۷۱۱۵۴۵۶۱
×

مزایای سینک های ظرفشویی توکار

19 شهریور 1401
مزایای سینک های ظرفشویی توکار

طراحی دکوراسیون داخلی منزل یکی از مهم ترین کار هایی است که سازندگان همواره باید به آن توجه داشته باشند. دکوراسیون آشپزخانه نیز نقش بسزایی در ظاهر آن ایفا می کند.

از آن جایی که سینک ظرفشویی از جمله ی تاثیر گذار ترین موارد در دکوراسیون آشپزخانه است، انتخاب مناسب ترین نوع سینک همواره در نظر طراحان قرار دارد. به طور کلی سه نوع سینک آشپزخانه داریم. سینک های ظرفشویی روکار، زیرکار و سینک های ظرفشویی توکار، انواع سینک های آشپزخانه می باشند.

 

سینک ظرفشویی روکار چیست؟

 

سینک های ظرفشویی روکار، انواع سینک بوده که نصب آن ها روی کابینت آشپزخانه انجام می شود. لبه های سینک های روکار از فضای بیرون سینک کاملا مشخص بوده و این نوع سینک مناسب اشخاصی است که نمی خواهند وقت برای خشک کردن بخش های کناری سینک بگذارند.

در واقع کسانی که سینک روکار را انتخاب می کنند راحتی برایشان از ظاهر و ظرافت سینک مهم تر است. سینک های ظرفشویی قبلا همگی روکار بودند. اما صرفا به علت قدیمی بودن آن این نوع سینک مورد استفاده قرار نمی گیرد. در واقع به موجب برخی از مزایای سینک ظرفشویی روکار، برخی از مردم این نوع سینک را برای استفاده ترجیح می دهند.

 

لازم به ذکر است که سینک های ظرفشویی روکار محدودیتی در سایز طول ندارند و اندازه آن از حدود 40 سانتی متر تا 140 سانتی متر متغیر می باشد. البته ابعاد این نوع سینک های در اندازه های 50 الی 60 سانتی متری کار می شود.

 

سینک ظرفشویی روکار چیست؟

 

سینک های ظرفشویی توکار و مزایای آن

بسیاری از مردم به دکوراسیون آشپزخانه اهمیت ویژه ای می دهند و به همین جهت است که انتخاب سینک ظرفشویی توکار برای آن ها گزینه مناسب تری است. چرا که این نوع سینک، زیبایی بیشتری در مقایسه به مدل روکار به محیط آشپزخانه می دهد. طراحی سینک های توکار برای زیبایی بیشتر سینک در مقایسه با مدل روکار انجام شده است. همچنین مدل روکار محدودیت هایی برای ابعاد داشت که مدل توکار این محدودیت ها را بر طرف کرده است.

 

سینک های ظرفشویی توکار داخل کابینت نصب می شوند. برای نصب سینک ظرفشویی توکار، ابتدا به کمک شابلون های مخصوص این کار کابینت برش داده خواهد شد. لازم به ذکر است که حتما این برش باید متناسب با ابعاد سینک توکار باشد. پس از برش دادن کابینت به کمک شابلون، سینک در داخل کابینت نصب می شود.

 

در واقع چیزی که سینک ظرفشویی توکار را متمایز از سایر سینک ها می کند، ظرافت و جذابیت ویژه ای است که این نوع سینک به آشپزخانه می دهد. در واقع بهترین نوع سینک از نظر ظاهر سینک توکار است. سینک های توکار با همراهی شیرآلات شیک و مدرن مثل شیرآلات شودر زیبایی خاصی به اشپزخانه می دهند. البته توجه داشته باشید که اگر سینک توکار می خواهید استفاده نمایید، باید خشک کردن اطراف سینک پس از استفاده را همواره انجام دهید. در واقع این زیبایی موجب رسیدگی بیشتر به سینک می شود.

 

سینک های ظرفشویی توکار مزایای زیادی دارند. این نوع سینک ها در انواع جنس ها تولید و عرضه می شوند. سینک های توکار از جنس های شیشه ای، استیل، گرانیتی و … تولید می شود.

 

سینک های ظرفشویی توکار و مزایای آن

جهت خرید سینک استیل البرز کلیک کنید.

 

مزایای سینک ظرفشویی توکار چیست؟

 

سینک های ظرفشویی توکار علاوه بر زیبایی بخشیدن به محیط آشپزخانه، مزایای زیادی دارند. اما ظاهر زیباتر این سینک ها یکی از برجسته ترین مزایای آن ها در مقایسه با مدل روکار است.

دیگر مزیت این سینک ها تنوع بالای آن ها است. در واقع سینک های توکار تنوع بیشتری از نظر مدل و اندازه در مقایسه با سینک های زیرکار و روکار دارند.

ابعاد کوچکتر سینک توکار در مقایسه با روکار از مزایای دیگر سینک ظرفشویی توکار است.

علیرغم این که لبه های این سینک ها را باید به طور مداوم خشک کرد، اما به طور کلی این سینک ها نظافت راحتی دارند.

از مزایای دیگر سینک های ظرفشویی توکار، کیفیت خوب آن ها است. این نوع سینک ها در برابر ضربات مقاومت مناسبی دارند.

طول عمر بالای دیگر مزیت مهم انواع سینک توکار است. همچنین بسیاری از سینک های توکار (بستگی به شرکت سازنده دارد) تا 10 سال ضمانت دارند.

مزیت های سینک توکار به قدری جذاب است که نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد. جالب توجه است که صدای برخورد آب به کف این سینک ها در مقایسه با سینک های دیگر کمتر است.

مقالات مرتبط: مدل های مختلف سینک ظرفشویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *