×

راهنمای خرید دوش پیانویی

09 بهمن 1402
راهنمای خرید دوش پیانویی

دوش پیانویی یک انتخاب مدرن برای خانه شما، یکی از کارهایی که باعث می شود روز ما با طراوت شروع شود دوش گرفتن است در واقع دوش گرفتن بخش اساسی زندگی ما محسوب می شود چرا که برای شروع یک روز دلنشین و یا برگشت از کاری خسته کننده نیاز به دوش گرفتن داریم پس انتخاب یک دوش که علاوه بر نظافت، زیبایی و لذت دوش گرفتن را دو چندان کند بسیار مسله مهمی است.

شما می توانید به راحتی قیمت دوش پیانویی را مشاهده کنید و با مقایسه محصولات مختلف بهترین گزینه را برای حمام خود انتخاب کنید.

همچنین اگز شما قصد خرید حضوری محصولات دوش پیانویی در شیراز را دارید می توانید به آدرس ما در شهر شیراز، بلوار پاسداران خیابان کلاهدوز کوچه ۴ انتهای کوچه سمت راست فروشگاه حسینی مراجعه کنید.

امروز قرار است دوش های پیانویی مدرن را  بررسی کنیم پس تا انتهای مقاله با من همراه باشید.

دوش پیانویی چیست

دوش پیانویی چیست

دوش پیانویی نوعی دوش است که دارای نازل پیانو شکل است این دوش ها به دلیل وجود چندین کلید بسته به نوع دوش که این کلید ها به شکل پیانو هستند.

این کلید ها وظیفه کنترل جریان آب را بر عهده دارند و برای حالت های مختلف آب و خروجی های مختلف، کاربرد دارند به دوش های پیانویی معروفند.

کاربرد کلید های دوش پیانویی

کاربرد کلید های دوش پیانویی

دوش های پیانویی در مدل های مختلف ساخته شدند که دارای تعداد کلید های متفاوتی نیز هستند این دوش ها  در انواع 3،4،5 کلیده ساخته شده اند که کلیدهای پیانو به طور مستقل کنترل می شوند. کاربرد این کلیدها بسته به نوع دوش و به طور معول برای آب پاشش بالا / خروجی آب دستی / خروجی آب شیر / تفنگ اسپری آب، می باشد و  هر خروجی آب دارای یک کلید است، شما به راحتی می توانید بین حالت های مختلف دوش سوئیچ کنید و یک اهرم را می توان برای تنظیم دمای آب خروجی چرخاند که با چرخاندن آن دمای آب تنظیم می شود.

مزایای دوش پیانویی

در مورد دوش های پیانویی چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد. دوش های پیانویی همانطور که در تصویر می بینید از اجزای مختلفی تشکیل شده است این دوش ها به راحتی قابل نصب هستند همچنین ای دوش ها قابلیت تنظیم ارتفاع دارند و دوش گرفتن را بسیار راحت تر کرده اند.

صرفه جویی در مصرف آب یکی دیگر از مزیت های مهم این نوع دوش های می باشد مثلا  شما می توانید جریان آب را بلافاصله در حین شامپو کردن موهایتان متوقف کنید. سپس، هنگامی که آماده شستشو هستید، جریان آب و دمای آن دقیقاً یکسان خواهد بود، بنابراین نیازی به تنظیم یا هدر دادن آب نیست.

دوش دستی موجود در این نوع دوش ها برای آبکشی بعد از حمام کردن یا شستن آسان کودکان و حیوانات خانگی استفاده می شود که یکی از مزیت های مهم این دوش محسوب می شود.

در کل ویزگی های زیر را می توان به عنوان جوانب مثبت دوش های پیانویی در نظر گرفت.

  • صرفه جویی در مصرف آب
  • قیمت مناسب
  • نصب آسان
  • بدنه با کیفیت
  • شیر دستی برای آبکشی
  • شیر تفنگ اسپری برای تمیز کردن

معایب دوش پیانویی

اما مانند هر محصول دیگری این دوش های هم دارای نقاط ضعفی هستند که در هنگام خرید آن ها را باید در نظر گرفت.

  • فضای بیشتری نیاز دارند
  • هزینه بالاتر نسبت به دوش های ساده
  • نیاز به تعمرکار حرفه ایی در هنگام خرابی
معایب دوش پیانویی

معایب دوش پیانویی

دوش پیانویی قیمت

در حال حاظر تجهیزات آشپزخانه حسینی تصمیم گرفته تا شیرآلات روز دنیا را در فروشگاه خود موجود کند اما ما تلاش کردیم تنها مدل هایی از این دوش ها را وارد کنیم که قیمت مناسب و کارایی بالاتری دارند شما می توانید از قسمت علم دوش پیانویی این محصولات را مشاهده نمایید و پس از مشاوره اقدام به خرید کنید.

نصب دوش پیانویی

برای نصب این دوش ها شما نیاز به متخصص ندارید. برای نصب این مدل از دوش ها باید محل نصب و اندازه آن را بدانید. اگر از یک نیروی متخصص در این زمینه بهره بگیرید بسیار خوب است اما چنانچه این امکان را ندارید می توانید از ویدیو های آموزش نصب یوتوب بهره ببرید.

نصب دوش پیانویی

نصب دوش پیانویی

دوش حمام طرح پیانویی

امروزه برای زیبایی بیشتر و همچنین همسو شدن با تکنولوژی و روش های مدرن استفاده از این دوش ها بسیار زیاد شده است. بسیاری از مردم در حال تعویض دوش های قدیمی و کلاسیک با این نوع دوش ها و دوش های دیجیتالی هستند چرا که ویژگی های منحصر به فرد دوش های پیانویی حمام کردن را بسیار راحت و دلنشین می کند.

دوش پیانویی سفید

دوش های پیانویی در رنگ های مختلفی ساخته و تولید شده اند اما در این بین دو رنگ سفید و طلایی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

دوش پیانویی طلایی

دوش پیانویی طلایی هم مانند دوش سفید محبوبیت زیادی دارد که در ادامه دوش های پیانویی طلایی را می بینیم.

دوش پیانویی شیراز

تجهیزات آشپزخانه حسینی تصمیم گرفته تا دوش های پیانویی و دیجیتال روز دنیا را در فروشگاه خود موجود کند. شما عزیزان به راحتی می توانید خانه خودتان را به تجهیزات روز دنیا مجهز کنید.

دوش پیانویی با کلیدهای شبیه به دکمه های پیانو کنترل می شود. این دوش مدرن می تواند چندین حالت جریان آب را ارائه دهد و دمای آب را نمایش دهد. جنس این نوع دوش ها معمولا از جنس برنج یا استیل ساخته است و روکش کروم یا رنگی دارد. برخی از دوش های پیانویی همچنین دارای  LED هستند که با تغییر رنگ آب، فضای حمام را زیباتر می کنند.

در شیراز، شما می توانید دوش پیانویی را از فروشگاه های مختلفی خریداری کنید. برای مثال، فروشگاه تجهیزات آشپزخانه حسینی وارد کننده اصلی دوش پیانویی در شیراز یکی از ارائه دهندگان این دوش ها با کیفیت و قیمت مناسب است. شما می توانید از وب سایت ما بازدید کنید و مدل های مختلف دوش پیانویی را مشاهده کنید. برخی از مدل های موجود عبارتند از:

برای خرید حضوری و بازدید از محصولات و دوش های پیانویی در رنگ ها و طرح های مختلف به صورت مستفیم به آدرس ما مراجعه کنید.

  • شماره موبایل: ۰۹۱۷۱۱۵۴۵۶۱
  • آدرس: شیراز، بلوار پاسداران خیابان کلاهدوز کوچه ۴ انتهای کوچه سمت راست فروشگاه شودر

سیستم کارکرد دوش ها

با سیستم دوش ترموستاتیک ، یک نوع ایمنی در برابر سوختن ناشی از تغییر ناگهانی آب دارد. با این نوع دوش ها ایمنی را برای عزیزان خود افزایش دهید، از کودکان و افراد مسن در برابر سوختن ناشی از تغییرات ناگهانی فشار آب محافظت می کند. دمای این دوش ها نهایت تا (40 درجه سانتیگراد) قفل شده است. این سیستم که از برنج با کیفیت بالا ساخته شده است، نه تنها ایمنی را تضمین می کند، بلکه ظرافتی را به حمام شما می بخشد و آن را به گزینه ای عالی برای خانه شما تبدیل می کند. همچنین یک هدیه عالی برای دوستانی است که شروع به بازسازی خانه می کنند.

نمایش زمان واقعی دمای آب

تجربه دوش گرفتن را بسیار اسان میکند دوش خود را با این سیستم که دمای آب و زمان استفاده را در زمان واقعی نمایش می دهد، افزایش دهید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا راحت‌ترین دمای آب را پیدا کنید و به شما این امکان را می‌دهد که در یک حمام آرامش‌بخش بگذرانید و مشکلات روز را فراموش کنید. به سادگی کلید خروجی آب را روشن کنید، دمای آب بلافاصله روشن می شود و رنگ آن بر اساس دما تغییر می کند.

4 خروجی آب

به طور مستقل تجربه دوش گرفتن خود را با کلیدهای پیانو برای اسپری بالا، دستی، فورج بیده و شیر وان کنترل کنید. هر خروجی آب دارای یک کلید مربوطه است که به وضوح برای استفاده آسان مشخص شده است. توجه داشته باشید که هر چهار خروجی آب نمی توانند به طور همزمان کار کنند. طراحی صفحه اصلی مسطح و بزرگ فضای کافی را برای لوازم آرایش فراهم می کند و چیدمان حمام شما را بهینه می کند. ساختار برنجی بادوام عمر طولانی مدت سیستم را تضمین می کند.

برخی ویژگی های کلیدی دوش های پیانویی

  • کیفیت بالا: بدنه سیستم دوش Piano Keys از برنج جامد، یکپارچه شکل، ضد فشرده سازی و ضد انفجار، ضد زنگ و ضد خوردگی، بادوام ساخته شده است. سطح کروم / رنگ شده از خوردگی و زنگ زدگی جلوگیری می کند و تمیز کردن را آسان می کند و متناسب با سبک های مختلف حمام است.
  • خروجی آب: کلیدهای پیانو به طور مستقل کنترل می شوند، خروجی آب از بالا اسپری آب / خروجی آب دستی / خروجی آب شیر حمام، هر خروجی آب دارای یک سوئیچ مربوطه است، عملکردهای کلید به وضوح مشخص شده اند، از سه حالت می توان برای تخلیه آب به طور همزمان استفاده کرد. ، اهرم می تواند اندازه آب را تنظیم کند
  •  دوش دلپذیر: دوش سر 290 میلی متری، خروجی آب سیلیکاژل، سوزن خود تمیز شونده که به طور خودکار خارج می شود، جریان آب صاف بدون گرفتگی. تنظیم قابل چرخش 360 درجه، زاویه خروجی راحت آب را تنظیم کنید. سر دوش دستی دارای 3 تنظیم قابل تنظیم شامل حالت مخلوط، حالت پالس، حالت باران می باشد
  •  دوش عالی: 3 دستگاه دوش کارکردی، یک شیر آب حمام در پایین، خروجی آبشار مخفی، جریان زیاد و تزریق سریع آب را به دست می آورد، آب صاف است و پاشیده نمی شود، برای حفظ آب، شستشو، آبکشی راحت است. راحتی بیشتر شما برای حمام کردن کودکان یا حیوانات خانگی
  •  ارتفاع و زاویه قابل تنظیم – میله دوش قابل تنظیم با سر دوش (900 میلی متر تا 1370 میلی متر) و زاویه دوش بالای سر قابل تنظیم است (سر دوش ± 45 درجه کج می شود و 360 درجه می چرخد). نگهدارنده دوش می تواند ارتفاع و زاویه شیب را تنظیم کند، مناسب برای افراد در هر اندازه
برخی ویژگی های کلیدی دوش های پیانویی

برخی ویژگی های کلیدی دوش های پیانویی

عملکرد دوش پیانویی

دوش های پیانویی یک تکنولوژی جذاب برای استفاده در خانه هستند که دکمه هایی شبکه به کلید های پیانو دارند و از اجزای مختلفی تشکیل شده اند.

عملکرد دوش پیانویی

عملکرد دوش پیانویی

بخش صفحه کلید دارای کلیدهایی شبیه به کلیدهای پیانو است که به شما امکان می دهد دما و جریان آب را کنترل کنید. این هم کاربردی و هم از نظر بصری جذاب است و آن را به یک افزودنی منحصر به فرد برای هر حمامی تبدیل می کند.

در واقع ایده دوش های پیانویی با الهام از کلیدهای پیانو است. این ست دوش درجه یک، نهایت راحتی و تطبیق پذیری را ارائه می دهد و در عین حال رنگی مدرن به دکوراسیون حمام شما می بخشد.
– بخش مرکزی این مجموعه دوش **پنل نمایشگر دیجیتال** است که نظارت بر دما را در زمان واقعی برای یک تجربه دوش ایمن و لذت بخش فراهم می کند. با الگوهای اسپری متعدد، از جمله بارندگی، ماساژ، مه، جت، و حالت های ترکیبی، اولویت های مختلفی را برآورده می کند.

سیستم دوش طراحی کلید پیانو کلاسیک دارای طراحی مستقل کلیدهای پیانو است که در آن هر کلید با حالت آب متفاوتی مطابقت دارد. یک دوش باران بیونیک و خروجی آب تحت فشار ارائه می دهد.
تصور کنید که وارد دوش می شوید و یک ملودی آرامش بخش را روی کلیدهای آب پخش می کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *