×

نمایندگی چینی بهداشتی مروارید در شیراز

12 مرداد 1402

شرکت چینی بهداشتی مروارید یکی از بهترین شرکت های تولید کننده چینی بهداشتی در ایران محسوب می شود که سهم بزرگی از تولیدات توالت فرنگی، توالت ایرانی وال هنگ رو کابینتی روشویی و …  به خود اختصاص داده است.

شرکت چینی بهداشتی مروارید در شهر یزد قرار گرفته و از سال 1368 شروع به فعالیت در زمینه تولید چینی بهداشتی کرد و طی سال های بعد با بکار گیری نیروهای متخصص توانست محصولات با کیفیتی را ارائه دهد و تولیدات خود را به سالانه 19.000 تن برساند و در حال حاضر جز صادر کننده های این محصولات محسوب می شود.

کاتالوگ قیمت محصولات مروارید

برند مروارید به عنوان یک برند شناخته شده جایگاه خود را در بین محصولات ساختمانی دارد و با ارائه محصولات با کیفیت و تنوع بالا به عنوان یک برند با کیفیت و ماندگار در بین محصولات ساختمانی شناخته شده است. قیمت و مشخصات محصولات مروارید در کاتالوگ زیر برای شما مشتریان عزیز قرار گرفته که می توانید با فرمت pdf آن را دانلود و مشاهده کنید.

خرید بهترین محصول برای خانه همیشه یک دغدغه خیلی مهم است چرا که اگر محصول اشتباهی را انتخاب کنید دردسر تعویض آن بسیار زیاد است مثلا برای تعویض توالت باید هزینه های زیادی را متحمل شد. گروه تجهیزات آشپزخانه حسینی نمایندگی چینی بهداشتی مروارید در شیراز را دارد و با مشاوره به شما این اطمینان را می دهد که بهترین انتخاب را برای خانه خود داشته باشید.

نمایندگی توالت فرنگی مروارید شیراز

همانطور که گفتیم توالت فرنگی و وال هنگ های مروارید تنوع زیادی دارد. از ویژگی های کلی توالت فرنگی های مروارید می توان به درب آرام بند و آنتی باکتریال بودن آن ها اشاره کرد این کیفیت و تنوع دست ما را برای انتخاب باز میکند. اما مشکلی که شاید برای شما پیش بیاد، خرید جنس های فیک و با کیفیت پایین است که به عنوان برند مروارید به شما عرضه کنند.  برای رفع این مشکل باید از نمایندگی های توالت فرنگی مروارید در شهرهای مختلف محصولات را تهیه کنید شرکت مروارید در شهر های مختلف از جمله نمایندگی توالت فرنگی مروارید در شیراز تهران کرج مشهد و … دارد که شما با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.

انواع محصولات چینی بهداشتی مروارید

شرکت کارخانجات چینی بهداشتی مروارید تنوع محصولی بسیار زیادی دارد.  توالت فرنگی های یک تکه و دوتکه با مدل های متفاوت کاتیا، دسپینا، مگا، کاپریس با شکل های ظاهری متفاوت و ویژگی های منحصر بفرد  و محصولات روشویی روکابینتی روسنگی و توالت فرنگی که از این بین محصولات پرفروش و پر استفاده تر را در ادامه معرفی میکنیم.

 

# توالت فرنگی کاسه روشویی توالت زمینی
1 کاتیا گلوریا تخت
2 مگا آلفا گود
3 سانتا کاپریس طبی

توالت فرنگی و وال هنگ مروارید

توالت فرنگی های مروارید در مدل های مختلف توالت فرنگی و وال هنگ، توالت فرنگی یک تکه، توالت فرنگی دو تکه عرضه می شود در ادامه تفاوت هر کدام از این محصولات توضیح می دهیم.

نمایندگی چینی بهداشتی مروارید در شیراز

نمایندگی چینی بهداشتی مروارید در شیراز

توالت فرنگی و وال هنگ

توالت فرنگی وال هنگ که به معنای آویزان به دیوار است  که به این محصول توالت دیواری یا توالت توکار هم گفته می شود. همه ی لوازم و قطعات مربوط به توالت فرنگی وال هنگ  از جمله فلاش تانک باید در دیوار نصب شود پس حتما نیاز است که از قبل به فکر مکان قرار گیری فلاش تانک و لوله کشی ها و … باشید.

نکته بسیار مهم دیگر که باید حتما به آن دقت داشته باشید اندازه آکس توالت فرنگی های دیواری یا همان توالت فرنگی توکار است. که توالت فرنگی های توکار دارای آکس 18 و 23 است.

نمایندگی توالت فرنگی مروارید شیراز

نمایندگی توالت فرنگی مروارید شیراز

توالت فرنگی یک تکه

توالت فرنگی های یک تکه که خود در دو دسته خروجی به دیوار و خروجی به کف قرار میگیرند با صرفه جویی در اندازه ایی که دارند فضای کمتری را اشغال می کنند. نحوه ساخت این توالت فرنگی ها به این صورت است که قسمت مخزن و کاسه نشیمن آن یک تکه ساخته شده و غیر قابل جداسازی است. استفاده و نصب این نوع از توالت فرنگی بسیار راحت است و جزء پرفروش ترین توالت فرنگی های برند مروارید است. از محصولاتی که در این دسته قرار می گیرند می توان به مگا، یاریس، کرون، کاتیا، ولگا، رومینا و … اشاره کرد که از این مدل ها یاریس و مگا علاوه به خروجی به کف دارای خروجی به دیوار هم می باشد و بقیه مدل ها خروجی از کف هستند.

توالت فرنگی یک تکه

توالت فرنگی دو تکه

توالت فرنگی های دو تکه که دارای خروجی از کف می باشند و همانطور که از اسمشان مشخص است قسمت مخزن و کاسه از هم جدا می باشند. تخلیه این نوع فرنگی ها از نوع گردابی می باشد و نسبت به توالت فرنگی های یک تکه دارای نصب پیچیده تری می باشند البته باید توجه داشته باشید که این مدل از توالت فرنگی ها با توجه به قدیمی بودن و ضعیف بودن نوع تخلیه دیگر منسوخ شدند و مورد توجه مصرف کنندگان گرامی قرار نمی گیرد.

توالت زمینی مروارید

توالت زمینی های مروارید که به دسته های مختلفی تقسیم می شود تخت، گود، ریم بسته، ریم باز، و طبی که استفاده از لعاب و چینی باعث شده که آب در آن ها نفوذ نکند و غیر قابل نفوذ آب باشد. که در این مدل ها دسته طبی آن جدیدا مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفته زیرا باعث فشار کمتر به کمر و زانو می شود.

توالت زمینی مروارید

روسنگی مروارید

روشویی های مروارید در سه دسته مختلف عرضه می شوند که مدل های روشویی با پایه، نیم پایه، و پایه سرخود هستند که شما بسته به فضا و نیاز خود یک روشویی را از این سه دسته انتخاب می کنید.

روسنگی مروارید

روکابینتی مروارید

رو کابینتی های مروارید در طرح و رنگ های مختلف ساخته می شود که شما می توانید با توجه به کابینت روشویی خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

خرید اینترنتی محصولات چینی بهداشتی مروارید در شیراز و سراسر کشور

برای خرید محصولات چینی بهداشتی مروارید می توانید به سایت تجهیزات آشپزخانه حسینی مراجعه کنید اگر نیاز به مشاوره در زمینه خرید محصولات چینی بهداشتی مروارید دارید فرم مشاوره را پر کنید و یا اینکه با ما تماس بگیرید تا ما بتوانی شما را در انتخاب بهترین مناسب ترین محصول با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت شما را راهنمایی کنیم و در نهایت بتوانید بهترین انتخاب را برای خانه خود داشته باشید.

ما بعد از انتخاب محصول و ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن محصولات خریداری شده را برای شما ارسال خواهیم کرد.

چینی بهداشتی مروارید ساخت کجاست

محصولات چینی بهداشتی مروارید از تولیدات داخل کشور است و کارخانه این شرکت در شهر یزد قرار گرفته است. این کارخانه کیفیت و ارزش محصولات خود را در طی زمان ثابت کرده و توانسته است با کیفیت بالا محصولاتش راه خود را به خانه مشتریان عزیز باز کند.

گارانتی محصولات چینی بهداشتی مروارید

برند مروارید به عنوان یکی از قدیمی ترین برند های حال حاظر ایران برای اثبات کیفیت محصولات خود 5 سال گارانتی روی محصولاتش دارد که از لحظه خرید این گارانتی فعال می شود. اما نکته ایی که در این زمینه وجود دارد باید این محصولات حتما از نمایندگی های محصولات مروارید خریداری شود. تجهیزات آشپزخانه حسینی این گارانتی را روی محصولات چینی بهداشتی مروارید خود دارد.

خرید از نمایندگی فروش محصولات چینی بهداشتی مروارید در شیراز

نمایندگی فروش محصولات چینی بهداشتی مروارید در شیراز

برای خرید حضوری محصولات چینی بهداشتی مروارید در شیراز می توانید به ادرس فروشگاه ما مراجعه کنید و از نزدیک محصولات را ببینید و با دریافت مشاوره خرید خود را انجام دهید.

  • شماره موبایل: ۰۹۱۷۱۱۵۴۵۶۱
  • آدرس: شیراز، بلوار پاسداران خیابان کلاهدوز کوچه ۴ انتهای کوچه سمت راست فروشگاه حسینی

بررسی چینی بهداشتی مروارید

استفاده از محصولات این برند باعث تمیزی و بهداشت بیشتر در محیط سرویس بهداشتی خواهد شد که در ادامه بیشتر این مرود را توضیح می دهیم. چینی بهداشتی مروارید به علت استفاده از مواد اولیه مرغوب و استفاده از فناوری های پیشرفته باعث تمیزی و نظافت بیشتر می شود. این نوع محصولات از تجمع و افزایش باکتری ها و میکروب ها جلوگیری می کنند.

استفاده از این نوع چینی بهداشتی باعث می شود بوی نامطبوع که یک عامل مهم در سرویس بهداشتی است به حدقل برسد و با کیفیت بسیار بالا در جنس سنگ ها از نفوذ آب جلوگیری می کند.

مورد مهم بعدی استفاده و نصب آسان مخوصا در مدل های یک تکه برند مروارید است پس از خرید نیاز دردسر نصب ندارد و به راحتی می توانید نصب و استفاده کنید.

افزایش بهداشت شخصی در توالت فرنگی های نسل جدید

وقتی صحبت از بهبود بهداشت می شود یکی از اصلی ترین نقاط برای خانه سرویس بهداشتی می باشد این مورد وقتی که شما در آپارتمان با فضایی کوچک زندگی می کنید بسیار مهم تر می شود.

حفظ بهداشت و جلوگیری از نفوذ میکروب و عفونت ها و همچنین وجود حشرات به این نقاط بسیار مهم است پس نظافت و بهداشت این محیط می تواند از به خطر افتادن سلامت ما جلوگیری کند.

یکی از راهکارهای مهم برای بهبود بهداشت شخصی در توالت فرنگی استفاده از محصولات چینی بهداشتی مروارید است. این چینی‌ها دارای خواص ضد باکتری و ضد عفونی کننده‌ای هستند که بهداشت شخصی را بهبود و سلامت محیط را بهبود می‌بخشند. همچنین، مواد استفاده‌شده‌ در تولید این چینی‌ها که از مواد آنتی باکتریال می باشد مانع انتقال بیماری‌ها و عفونت‌ ها می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *