×

نمایندگی ایلیا استیل در شیراز

12 دی 1402

شرکت فردوس کاران امید ( ایلیا استیل) از سال 1385 در زمینی با مساحت 15000  متر مربع در منطقه ی پرند استان تهران، در زمینه لوازم خانگی و واردات ورقه های استنلس استیل شروع به کار کرد و در طی چند سال اخیر موفق به راه اندازی کارخانه ای مجهز برای تولید سینک ظرفشویی، اجاق گاز، هود، فرتوکار و ماکروویو در انواع مدل ها و رنگ های مختلف شده است که در این عرصه بسیار موفق عمل کرده است.

شرکت فردوس کاران امید که با نام ایلیا استیل شناخته شده است امروزه یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات را تولید میکند که میتواند با نمونه های خارجی رقابت کند.

شرکت فردوس کاران امید برای تولید محصولات ایلیا استیل، مواداولیه باکیفیت و مرغوب خود را از کشورهای اروپایی و آمریکایی وارد میکند و همچنین برای مونتاژ محصولاتش از ماشین آلات تمام اتوماتیک اروپایی استفاده میکند؛ که همه ی این ها باعث میشود که محصولات آشپزخانه ایلیا استیل یکی از با کیفیت ترین و بهترین نمونه های تولیدات داخلی باشد.

نمایندگی برند ایلیا استیل در شیراز

برند ایلیا استیل به منظور فروش گسترده تر در سراسر ایران بیش از 300 نمایندگی دارد که خدمات نصب تمام محصولات برند ایلیا استیل به صورت کاملا رایگان انجام میشود. با توجه به محصولات بی کیفیتی که به اسم برندهای مختلف فروخته می شود پیشنهاد می کنیم برای خرید محصولات ایلیا استیل حتما به نمایندگی ایلیا استیل مراجعه کنید و ضمن اطلاع از قیمت واقعی محصولات اجناس با کیفیت و اصل را خریداری کنید.

نمایندگی برند ایلیا استیل در شیراز

نمایندگی برند ایلیا استیل در شیراز

افتخارات برند ایلیا استیل

همانطور که گفتیم شرکت فردوس کاران امید که با نام تجاری ایلیا استیل فعالیت میکند، از ابتدای شروع فعالیتش تا کنون دارای پیشرفت بسیاری در تولید وسایل آشپزخانه در انواع طرح و رنگ های مختلف سینک ظرفشویی، اجاق گاز ، فرتوکار، ماکروویو، هود و …بوده است و به دلیل کیفیت بالا و خدمات بسیارش بسیار مورد استقبال و توجه مردم قرار گرفته است.

همچنین برند ایلیا استیل دارای چندین گواهینامه بین المللی در زمینه های مدیریت کیفیت محصول، رضایتمندی مشتریان، مدیریت محیط زیست، بهداشت شغلی و …میباشد؛ در ضمن شرکت ایلیا استیل در طی چند سال به عنوان کارآفرین برتر کشور و صنعتگر نمونه استان تهران انتخاب شده و دارای چندین لوح زرین در جشنواره های مختلف است.

افتخارات برند ایلیا استیل

افتخارات برند ایلیا استیل

گارانتی و خدمات پس از فروش ایلیا استیل

محصولات بی نظیر ایلیا استیل دارای کیفیت و طراحی فوق العاده ای است که رضایت مشتریان را به خود جلب کرده است. با تمام این وجود شرکت ایلیا استیل برای تمام محصولاتش گارانتی و خدمات پس از فروش بی نظیری را قرار داده است اما شرط بهرمندی از این امکانات این است که محصولات ایلیا استیل را فقط و فقط از نمایندگی های معتبر شرکت ایلیا استیل خریداری کنید. تجهیزات آشپزخانه حسینی با 10 سال سابقه فروش به عنوان نمایندگی ایلیا استیل در شیراز به شما این اطمینان را می دهد که بعد از خرید، محصول شما کاملا اصل و دارای گارانتی باشد.

نمایندگی فروش محصولات ایلیا استیل

شرکت فردوس کاران امید که با نام ایلیا استیل محصولات باکیفیتی را تولید میکنند، برای فروش محصولات خود نمایندگی های زیادی را در سراسر ایران دارد و این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که با خیال راحت محصولات آشپزخانه ایلیا استیل را از نمایندگی های معتبر خریداری کنند و از خدمات پس از فروش محصولات بهرمند شوند.

ما به عنوان عضوی کوچک از خانواده برند ایلیا استیل در کنار شما هستیم تا با نمایندگی ایلیا استیل در شیراز محصولات با کیفیت این شرکت را هم به صورت حضوری و آنلاین با قیمت مناسب در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهیم.

نمایندگی ایلیا استیل در شیراز

نمایندگی ایلیا استیل در شیراز

خدمات پس از فروش ایلیا استیل

محصولات برند ایلیا استیل که شامل سینک ظرفشویی، هود، فرتوکار، ماکروویو و اجاق گاز در مدل ها و رنگ های مختلف است به احترام مشتریان خود خدمات خیلی خوبی را روی محصولاتش قرار داده و این امکان را فراهم کرده که مشتریان با خیال راحت خرید کنند و با استفاده از  محصولات آشپزخانه ی ایلیا استیل زندگی راحت تری را تجربه کنند.

برای اطلاع از وضعیت گارانتی محصولات خود میتوانید شماره سریال محصول خود را بعد از حرف G بنویسید و به شماره 10007924 پیامک کنید.( مثلا: GAZ203T2547 )

مشاوره خرید محصولات ایلیا استیل در شیراز

برند ایلیا استیل بیش از 300 نمایندگی معتبر در سراسر ایران دارد که یکی از این نمایندگی ها در شهر شیراز قرار گرفته است؛ فروشگاه تجهیزات آشپزخانه حسینی در شهر شیراز آماده ی استقبال شما مشتریان عزیز برای خرید محصولات آشپزخانه ایلیا استیل است و توسط کارشناسان ماهر، شما را در خریدتان راهنمایی میکند.

بهترین نمایندگی ایلیا استیل در شیراز کجاست؟

یکی از بهترین نمایندگی های شرکت ایلیا استیل در شهر شیراز، فروشگاه تجهیزات آشپزخانه حسینی است که هم به صورت حضوری و هم آنلاین پذیرای شما مشتریان عزیز است.

  • شماره موبایل: ۰۹۱۷۱۱۵۴۵۶۱
  • آدرس: شیراز، بلوار پاسداران خیابان کلاهدوز کوچه ۴ انتهای کوچه سمت راست فروشگاه حسینی

نمایندگی هود ایلیا استیل در شیراز

فروشگاه تجهیزات آشپزخانه حسینی که نمایندگی معتبر شرکت ایلیا استیل در شیراز است؛ تمام وسایل آشپزخانه برند ایلیا استیل را که شامل هود، سینک ظرفشویی، فرتوکار و اجاق گاز و … است را داراست و برای خرید حضوری و آنلاین میتوانید از این نمایندگی خرید کنید و از خدمات محصولات ایلیا استیل بهرمند شوید.

نمایندگی هود ایلیا استیل در شیراز

نمایندگی هود ایلیا استیل در شیراز

محصولات موجود در نمایندگی ایلیا استیل شیراز

محصولات ایلیا استیل بسیار متفاوت و متنوع است و ما بیشتر این تجهیزات را برای شما در فروشگاه تجهیزات آشپزخانه حسینی موجود کردیم که شمل:

  • فرتوکار ایلیا استیل
  • گاز صفحه ای ایلیا استیل
  • سینک ظرفشویی استیل و شیشه ای ایلیا استیل
  • انواع هود ایلیا استیل

قیمت محصولات ایلیا استیل

برند ایلیا استیل به عنوان یکی از بهترین برند ها در تجهیزات آشپزخانه است که توانسته در طی چند سال اخیر اعتماد مشتریان را به خود جلب کند و افتخارات زیادی را به دست آورد.

به دلیل شرایط اقتصادی موجود، قیمت مناسب اولین گزینه ای است که مشتریان برای خرید محصولات به آن توجه میکنند ولی باید در نظر داشته باشیم که محصولات ارزان قیمت بازار با استفاده از مواد بی کیفیت، باعث میشوند که محصول زودتر خراب شوند و در نتیجه خرید مجدد و تعمیرات آن ها هزینه های زیادی را به دنبال دارد؛ در صورتیکه محصولات شرکت ایلیا استیل از مواد اولیه بسیار باکیفیت آمریکایی و اروپایی استفاده میکند و محصولاتش دارای گارانتی و ضمانت بسیار خوبی هستند که خیال شما را از بابت هزینه های اضافی بعد از آن راحت میکند.

برند ایلیا استیل با توجه به کیفیت محصولاتش، آن ها را با بهترین قیمت به بازار عرضه میکند و در اختیار مشتریان قرار میدهد.

# سینک احاق گاز هود فر
1 فانتزی و نیمه فانتزی گاز شیشه ایی آرینا IO 102
2 کلاسیک گاز استیل دیبا IO 103
3 سینک باکس گاز ایتالیایی دلتا IO 104

کیفیت سینک ایلیا استیل چطور است؟

سینک ظرفشویی ایلیا استیل به دلیل ظاهر براق و طراحی بی نظیرش، ظاهر آشپزخانه ی شما را بسیار زیبا میکند و آن را در مرکز توجه قرار میدهد؛ ویژگی های سینک ایلیا استیل به شرح زیر است:

  • جنس استیل سینک ایلیا استیل از نوع 304 است یعنی خاصیت ضد زنگ و ضد لک دارد.
  • ظاهر سینک ایلیا استیل از نوع نیمه مات و براق است و ظاهری فوق العاده دارد.
  • سینک ظرفشویی ایلیا استیل نسبت به حرارت و مواد شوینده مقاوم است.
  • در برابر خراش و فرورفتگی مقاوم است.
سینک ایلیا استیل

سینک ایلیا استیل

کدام سینک ظرفشویی ایلیا استیل برای من بهتر است؟ روکار یا توکار؟

سینک ظرفشویی ایلیا استیل در مدل های متنوعی وجود دارد که دو دسته ی اصلی آن ها سینک توکار ایلیا استیل و سینک روکار ایلیا استیل است.

سینک روکار ایلیا استیل از نوع استیل میباشد و نسبت به مدل های دیگر قدیمی تر است قیمت مناسب تری دارد و فقط در طرح و رنگ ثابتی ساخته میشود؛ ولی باید بدانید که این نوع سینک ها نیاز به درزگیر برای جلوگیری از نفوذ آب دارد و ممکن است پس از مدتی لبه های سینک بر اثر برخورد با اشیا آسیب ببیند.

سینک توکار ایلیا استیل دارای طرح و رنگ و مدل های بسیار متنوعی است و در انواع مختلف استیل، شیشه ای و … تولید میشود؛ تمیز کردن سینک های توکار ایلیا استیل بسیار راحت از روکار آن است چون سطح آن برآمده نیست ولی عیبی که دارد این است که قیمت آن نسبتا بالاست و امکان نفوذ آب به کابیت و پوسیدگی آن میشود که باید در نصب آن بسیار دقت کنید.

سینک ظرفشویی ایلیا استیل

سینک ظرفشویی ایلیا استیل

سینک استیل بهتره یا سینک شیشه ای؟

سینک های ظرفشویی ایلیا استیل در دو مدل پر طرفدار استیل و شیشه ای تولید میشوند که نسبت به نیازتان میتوانید هر یک را که میخواهید خریداری کنید.

سینک استیل رند ایلیا استیل دارای قیمت مناسب تر و مقامت بالا در برابر خط و خش و زنگ زدگی است ولی به دلیل آب های سنگین ممکن است روی سینک رسوب کند و باعث ایجاد لکه شود.

سینک شیشه ای ایلیا استیل از مواد بسیار باکیفیت و لایه ی ضخیم سکوریتی، تشکیل شده است و در مقابل برخورد آب و ظرف کمترین صدا ایجاد میشود و بیشترین مقاومت را دارد. لازم است بدانید که سینک شیشه ای ایلیا استیل فقط در نوع توکار ساخته میشود و نسبت به سینک استیل ایلیا استیل قیمت بالاتری دارد.

کاتالوگ قیمت محصولات

محصولات آشپزخانه ایلیا استیل دارای تنوع بسیاری در طرح و رنگ و مدل است که در دسته بندی های هود آشپزخانه، سینک ظرفشویی، اجاق گاز، فرتوکار، ماکروفر و … میباشد.

در ادامه ما برای شما لیستی از تمام محصولات ایلیا استیل را به همراه قیمت در یک فایل pdf برای شما قرار دادیم که میتوانید آن را دانلود و مشاهده کنید.

خرید اینترنتی محصولات  در شیراز و سراسر کشور

شرکت فردوس کاران امید با نام تجاری ایلیا استیل در شهر شیراز نمایندگی معتبری برای فروش محصولاتش دارد؛ فروشگاه تجهیزات آشپزخانه حسینی در شهر شیراز علاوه بر خرید حضوری امکان خرید آنلاین را برای مشتریان فراهم کرده است و شما مشتریان عزیز میتوانید محصول خود را انتخاب کنی و سفارش دهید و آن را در اولین فرصت و در سریع ترین زمان درب منزل دریافت کنید؛ درضمن میتوانید برای مشاوره ی آنلاین با شماره ۰۹۱۷۱۱۵۴۵۶۱ تماس بگیرید و با کارشناسان ما برای انتخاب بهتر محصولتان صحبت کنید.

ایلیا استیل در شیراز

برای بعضی از افراد تجهیزات آشپزخانه نیاز به بازدید از نزدیک دارند. دلیل این موضوع این است که این افراد با خیال راحت تر خرید کنند و همین اینکه با دیدن فروشنده و سنجش تجربه تیم فروش بتوانند تصمیم مناسب تری بگیرند و همچنین این نوع محصولات بهتر است اگر وقت این کار را دارید از نزدیک مشاهده شوند تا با سبک سنگین کردن مدل های مختلف و مشاوره از نمایندگی ایلیا استیل در شیراز بهترین خرید را انجام دهند.

تیم تجهیزات آشپزخانه حسینی با فضای مناسبی که در اختیار دارد محصولات برتر ایلیا استیل را روی دکور قرار داده تا شما بتوانید بهترین تصمیم را برای خرید از نظر کیفیت و دکور و سبک آشپزخانه خود داشته باشید.

ویژگی های اصلی خرید حضوری محصولات ایلیا استیل

هنگامی که شما مستقیما به نمایندگی محصولات ایلیا استیل مراجعه می کنید مزیت هایی دارد که در ادامه آن ها را توضیح می دهیم:

مشاوره تخصصی:

در فروشگاه تجهیزات آشپزخانه حسینی می توانید قبل از خرید با محصولات آنها را آزمایش کنید. این مورد به شما کمک می کند که ویژگی و عملکرد محصولات را بسنجید.

تضمین اصلالت کالا

امروزه با افزایش فروشگاه های اینترنتی و فیزیکی امکان تقلب بسیار زیاد شده و مشتریان به راحتی محصولاتی را به جای محصول اصل خریداری میکنند نمایندگی ها با کمک به این مشتریان محصولات اصل را در اختیار آنها قرار می دهند.

بهترین قیمت

قیمت محصولات ایلیا استیل در نمایندگی ها مشخص شده و نمایندگی نمی تواند خارج از عرف محصولی را به فروش برساند پس خرید از نمایندگی ها برابر است با بهترین قیمت بازار.

تضمین گارانتی

در واقع وقتی شما محصولی را از نمایندگی ایلیا استیل خریداری می کنید گارانتی فعال می شود و شما مطمن هستید که بعد از خرابی محصول می توانید به این گارانتی اعتماد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *