×

نمایندگی داتیس در شیراز

01 اسفند 1402

مشتری مداری و نوآوری باتوجه به نیاز های بازار و تولیدات باکیفیت، از جمله شعار های کارخانه تولیدی صنعتی داتیس است و این شرکت از زمان تاسیس تا کنون در جهت عمل به این شعار بسیار موفق بوده و برای اینکه محصولات با کیفیت داتیس به راحتی به دست مشتریان برسد، شرکت داتیس در تمام شهر های ایران نمایندگی های معتبری قرار داده است و نمایندگی داتیس در شیراز هم مانند دیگر نمایندگی ها تاسیس شده تا مردم دسترسی سریع تر و راحت تری به محصولات داتیس در شیراز داشته باشند.

دو راه خرید محصولات داتیس در شیراز

آدرس فروشگاه داتیس در شیراز: بلوار پاسداران خیابان کلاهدوز کوچه ۴ انتهای کوچه سمت راست فروشگاه حسینی

شماره تماس فروشگاه حسینی: ۰۹۱۷۱۱۵۴۵۶۱

نمایندگی داتیس در شیراز دارای انواع مختلفی از محصولات داتیس مانند: اجاق گاز، فرتوکار، سینک ظرفشویی، هود و… میباشد و آماده خدمت رسانی به مشتریان محصولات داتیس در شیراز میباشد.

خدمات پس از فروش داتیس

شرکت داتیس توجه زیادی به مشتری مداری دارد؛ به همین دلیل بر روی تمام محصولات این برند خدمات پس از فروش داتیس فعال است و تمام مشتریانی که محصولات داتیس را از نمایندگی داتیس در شیراز یا هر شهر دیگری خریداری کنند میتوانند از خدمات پس از فروش داتیس استفاده کنند.

شرکت خدمات پس از فروش داتیس، رومرز نام دارد و در تمام ساعات کاری در هر روز هفته، با سیستم تماس قوی و نیرو های مختصصی که دارد آماده خدمت رسانی به مشتریان است. در صورتی که هر گونه مشکلی در محصولات داتیس داشته باشید فقط کافی است به شماره 02174937 پیامک ارسال کنید تا کارشناسان داتیس با شما تماس بگیرند و در سریع ترین زمان مشکل شما مشتریان عزیز را حل کنند.

خدمات پس از فروش داتیس

خدمات پس از فروش داتیس

شماره تلفن نمایندگی داتیس

نمایندگی داتیس در شیراز دارای انواع مختلفی از محصولات داتیس است که شما میتوانید برای خرید محصولات داتیس یا کسب اطلاعات مورد نیازتان با فروشگاه داتیس که تحت عنوان فروشگاه تجهیزات آشپزخانه حسینی در شیراز فعالیت میکند با شماره ۰۹۱۷۱۱۵۴۵۶۱ تماس بگیرید تا با کارشناس مربوطه صحبت کنید.

استخدام شرکت داتیس

الماس بلورین ایرانیان (داتیس) دارای کارمندان زیادی می باشد چرا که محصولات این برند علاوه بر مصرف داخل کشور به کشور های دیگر مثل  روسیه، عراق، افغانستان و … صادر می شود.

به گفته شرکت داتیس وجه تمایز آن ها با دیگر شرکت ها نوآوری در طراحی و استفاده از قطعات با کیفیت است.

هر ساله شرکت داتیس شروع به استخدام تعداد زیادی از افراد در سمت های گوناگون می کند این شغل ها عبارنتد از:

  • سرپرست فروش
  • کارشناس IT
  • کارشناس فروش حضوری
  • کارشناس تحقیقات بازار
  • کارشناس فروش حضوری
  • کارشناس دیجیتال مارکتینگ
  • کارمند پذیرش
  • کارشناس فروش حضوری
  • کارشناس حسابداری حقوق و دستمزد
  • گرافیست
  • کارمند بازرگانی خارجی
  • نیروی خدماتی

این موارد تنها نمونه ایی از استخدام شرکت داتیس می باشد و اگر علاقه دارید که در این شرکت استخدام شوید می توانید رزومه خودتان را از طریق سایت های کاریابی نظیر ای استخدام، حاب اینجا، و … ارسال کنید.

آدرس دفتر مرکزی شرکت داتیس

دفتر مرکزی داتیس در شهرک صنعتی ایوانکی ، بلوار صنعت نبش صنعت ۱۱ ، کارخانه تولیدی صنعتی داتیس واقع شده است.

تلفن این مجموعه : ۵ – ۴۵۸۴۰۳۱ – ۰۲۳۳است. اما برای تماس با خدمات پس از فروش شرکت داتیس باید به شماره ۷۴۹۳۷ – ۰۲۱ تماس بگیرید.

نمایندگی گاز داتیس در شیراز

نمایندگی گاز داتیس در شیراز  دارای مدل های مختلف گاز داتیس برای مشتریان است که شامل اجاق گاز رومیزی استیل داتیس و اجاق گاز صفحه شیشه ای داتیس در طرح و مدل های مختلف است که با توجه به تنوع در طرح و مدل ها مناسب انواع سلیقه ها است و شما مشتریان عزیز میتوانید با خیال راحت هر کدام از انواع اجاق گاز داتیس را که بخواهید از نمایندگی گاز داتیس در شیراز خریداری کنید و از کارت گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات داتیس استفاده کنید.

<yoastmark class=

فروشگاه تجهیزات آشپزخانه حسینی به عنوان نمایندگی گاز داتیس در شیراز فعالیت میکند و برای خرید انواع گاز داتیس در خدمت شما مشتریان عزیز است.

# گاز شیشه ای گاز استیل
1 اجاق گازهای شیشه ای 5شعله اجاق گازهای استیل 5شعله
2 اجاق گازهای شیشه ای 4شعله اجاق گازهای استیل 4شعله
3 اجاق گازهای شیشه ای 3شعله اجاق گازهای استیل 3شعله
3 اجاق گازهای شیشه ای 2شعله ندارد

نمایندگی فر داتیس در شیراز

باتوجه به افزایش تنوع در پخت و پز و رواج غذاهای بریانی و فست فودی و…. یکی از اساسی ترین وسایل مورد نیاز هر آشپزخانه ای فر میباشد و شرکت داتیس انواع مختلفی از فر داتیس را با بهترین کیفیت تولید و روانه بازار کرده است و نمایندگی فر داتیس در شیراز تمام انواع فر داتیس را برای مشتریان خود موجود کرده است.

<yoastmark class=

فروشگاه تجهیزات آشپزخانه حسینی تحت عنوان نمایندگی فر داتیس در شیراز آماده خدمت رسانی به شما مشتریان فر داتیس است.

انواع فر داتیس در نمایندگی فر داتیس در شیراز

  • فر رومیزی داتیس
  • فرتوکار داتیس در دو مدل فر توکار برقی داتیس و فر توکار گازی داتیس
  • فر برقی داتیس
  • فر گازی داتیس
  • فر برقی گازی داتیس

فر برقی داتیس ساخت کدام کشور است

تمامی محصولات داتیس از جمله فر، گاز، هود، مایکرویوو و … تولید داخل و به دست متخصصان داخلی ساخته شده است و با توجه به کیفیت بالای این محصولات به کشور های همسایه نیز صادر می شوند.

همجنین محصولات داتیس دارای گارانتی و خدمات پس از فروش در هر شهر می باشد که شما بعد از خرید از نمایندگی معتبر آن را فعال می کنید.

نمایندگی هود داتیس در شیراز

تهویه آشپزخانه یکی از مهمترین چالش های هر آشپزخانه ای است و شرکت داتیس مثل همیشه برای این نیاز مهم هم محصولات باکیفیت هود داتیس را تولید کرده و نمایندگی هود داتیس در شیراز انواع مختلفی از هود داتیس را موجود کرده تا دسترسی مشتریان را به هود داتیس راحت تر کند.

انواع هود داتیس در نمایندگی هود داتیس در شیراز

  • هود مخفی داتیس
  • هود مورب داتیس

این دو نوع اصلی از هود داتیس است و لازم ست بدانید که هر یک از انواع هود مخفی داتیس و هود مورب داتیس دارای طرح ها و مدل های مختفی هستند که مناسب انواع سلیقه ها است.

<yoastmark class=

فروشگاه تجهیزات آشپزانه حسینی به عنوان نمایندگی هود داتیس در شیراز در خدمت شما مشتریان عزیز است.

قیمت محصولات داتیس

شرکت داتیس محصولات متنوعی را با بهترین کیفیت و متریال تولید میکند و علاوه بر بازار ایران، محصولات خود را به کشورهای خارجی هم صادر میکند که در این زمینه بسیار موفق است؛ بنابراین شرکت داتیس محصولاتش را با تضمین کیفیت و گارانتی و خدمات پس از فروش به بازار عرضه میکند و قیمت محصولاتش را با توجه به این موارد بسیار مناسب و بصرفه تعیین کرده است تا همه افراد بتوانند از محصولات داتیس با خیال راحت استفاده کنند. در ادامه شما میتوانید برای دانلود و مشاهده ی لیست تمام محصولات داتیس به همراه قیمت روی لینک زیر کلیک کنید و کاتالوگ قیمت محصولات داتیس را دریافت کنید.

خرید اینترنتی محصولات داتیس

محصولات داتیس را میتوانید از تمام نمایندگی های معتبر داتیس مخصوصا نمایندگی محصولات داتیس در شیراز خریداری کنید و همانطور که گفتیم فروشگاه تجهیزات آشپزخانه حسینی در شیراز به عنوان نمایندگی داتیس در شیراز فعالیت میکند و علاوه بر مراجعه حضوری به این فروشگاه داتیس میتوانید از طریق این سایت محصول مورد نیاز خود را از برند داتیس انتخاب و خریداری کنید تا محصول مورد نظرتان در سریع ترین زمان برای شما ارسال شود و شما آن را درب منزل به همراه کارت گارانتی دریافت کنید.

محصولات داتیس با ایمن ترین روش ها بسته بندی میشوند تا در حین جابه جایی هیچگونه آسیبی به محصول وارد نشود؛ پس با خیال راحت هر کجای ایران که هستید محصول مورد نظر خود را از طریق سایت ما سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

محصولات داتیس ساخت کجاست؟

برند داتیس یکی از برند های محبوب است، کارخانه صنعتی داتیس از سال 1385 در منطقه ایوانکی که در 55 کیلومتری شرق تهران است تاسیس شد و فعالیت خود را به صورت حرفه ای  در زمینه ی تولید وسایل و تجهیزات آشپزخانه شروع کرد و امروزه هم بسیار در این زمینه موفق است به حدی که تمام وسایل های خود را علاوه بر بازار ایران به کشور هایی همچون روسیه و افغانستان و عراق و… صادر میکند.

برای ما افتخار است که محصولات داتیس به دست جوانان و نخبگان کشور عزیزمان ایران طراحی و ساخته میشود.

مدیرعامل شرکت داتیس

در حال حاضر یعنی در تاریخ بهمن ماه سال 1402 مدیرعامل شرکت داتیس سرکار خانم الهام پور خسروانی میباشد که ایشان به همراه هیئت مدیره شرکت داتیس تلاش دارند تا محصولات با کیفیت تر و مدرن تری را نسبت به نیاز های جامعه تولید و روانه بازار کنند.

کاتالوگ محصولات داتیس

محصولات داتیس دارای تنوع بسیار زیادی در دسته بندی های فر، سینک ظرفشویی، هود، اجاق گاز و… مباشد و شما میتوانید تمام این محصولات را به همراه قیمت در کاتالوگ محصولات داتیس مشاهده کنید؛ برای دانلود کاتالوگ محصلات داتیس در قالب pdf روی لینک زیر کلیک کنید.

محصولات برند داتیس

محصولات برند داتیس در حال حاضر در دو دسته ی کلی تجهیزات آشپزخانه و لوازم خانگی تولید و روانه بازار میشود که در هر دسته تنوع و مدل ها بسیار زیاد است و تقریبا پاسخگوی تمام سلیقه ها و نیاز های جامعه است.

تجهیزات آشپزخانه داتیس شامل موارد زیر میشود

  • فر توکار داتیس
  • ماکروویو داتیس
  • اجاق گاز داتیس
  • اجاق برقی داتیس
  • هود داتیس
  • سینک ظرفشویی داتیس
  • ماشین ظرفشویی داتیس

لوازم خانگی داتیس شامل موارد زیر میشود:

  • سرخکن داتیس
  • جاروبرقی داتیس
  • سماور داتیس
  • چای ساز داتیس
  • فربرقی رومیزی داتیس
  • مخلوط کن داتیس

فروشگاه داتیس در شیراز

محصولات داتیس در فروشگاه ها و نمایندگی های داتیس در سراسر ایران به فروش میرسد؛ فروشگاه تجهیزات آشپزخانه حسینی به عنوان یکی معتبرترین فروشگاه داتیس در شیراز در حال فعالیت است و آماده خدمت رسانی به مشتریان محصولات داتیس در شیراز است و هم به صورت حضوری و هم اینترنتی از مشتریان عزیز خود استقبال میکند.

آدرس فروشگاه داتیس در شیراز: بلوار پاسداران خیابان کلاهدوز کوچه ۴ انتهای کوچه سمت راست فروشگاه حسینی

شماره تماس فروشگاه داتیس در شیراز: ۰۹۱۷۱۱۵۴۵۶۱

نمایندگی داتیس در شیراز

نمایندگی داتیس در شیراز

محصولات موجود در نمایندگی داتیس

محصولات داتیس به دلیل ویژگی هایی مثل: کیفیت عالی، قیمت مناسب، کارایی بالا و خدمات پس از فروش بسیار خوب مورد توجه و محبوبیت اکثر افراد جامعه قرار گرفته اند و به همین دلیل ما انواع محصولات داتیس را در نمایندگی محصولات داتیس در شیراز برای شما مشتریان عزیز موجود کردیم تا دست شما برای انتخاب و خرید محصول مورد نیازتان باز باشد.

فروشگاه تجهیزات آشپزخانه حسینی به عنوان فروشگاه محصولات داتیس آماده استقبال از شما مشتریان عزیز است و شما میتوانید هم به صورت حضوری به این فروشگاه محصولات داتیس مراجعه کنید و یا از طریق سایت ما به صورت اینترنتی خرید کنید.

محصولات دیگر نمایندگی شیراز چه هستند؟

خب همانطور که گفته شد شرکت داتیس دارای نمایندگی های زیادی است که محصولات متنوعی از این برند پر طرفدار را در خود جای داده است.

نمایندگی dates در شیراز علاوه بر فضای بزرگی که در اختیار محصولات داتیس قرار داده به شما در مورد خرید بهترین مدل از بین محصولات نیز ارائه می دهد. چرا که خرید محصولات با توجه به کارایی و ویژگی در محیط های مختلف متفاوت است و همچین در این بین بودجه شما برای خرید محدود است.

گروه تخصصی تجهیزات آشپزخانه حسینی در طی سالیان همواره سعی کرده از برند های دخلی و پر طرفدار به شرط داشتن کیفیت و دوام حمایت کند و همانطور که می دانید در فروشگاه ما محصولاتی از شرکت های پرطرفدار و اسمی مثل شودر، داتیس، ایلیا استیل، مروارید، گلسار و … وجود دارد که مشتری ما از بابت گارانتی و کیفیت خیال راحتی داشته باشد.

آماده استقبال صمیمانه شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *