×

نمایندگی روشویی کابینتی ویتا در شیراز

24 مرداد 1402

گروه تولیدی ویتا در سال 1384 شروع به فعالیت کرد که با کیفیت بالای محصولات و قیمت مناسب در بازار ایران به یک برند شناخته شده تبدیل شده است. طراحی مدرن محصولات ویتا یکی از مزیت های مهم این برند است که اندازه کوچکتری نسبت به کابینت های قدیمی دارد. همین موضوع موجب نظم بیشتر در فضای سرویس بهداشتی و حمام می شود. علاوه بر نظم بیشتری که این نوع کابینت روشویی ها فراهم می کند، طراحی زیباتری در مقایسه با مدل های قدیمی دارند.

کاتالوگ روشویی کابینتی ویتا

روشویی کابینتی ویتا تنوع محصولات زیادی دارد که در اندازه و طرح های مختلف تولید می شوند و طرح های تولیدی دارای ظاهری شیک و مدرن هستند که سلیقه افراد مختلف را پوشش می دهند. تجهیزات آشپزخانه حسینی به عنوان نمایندگی روشویی کابینتی ویتا در شیراز در کنار شماست تا با مشاوره قبل از خرید و ارائه پیش فاکتور به شما مشتری گرامی کمک کند. در ادامه کاتالوگ محصولات ویتا را از لینک زیر می توانید دانلود کنید و محصولات مختلف را مقایسه کنید.

روشویی کابینتی چیست

روشویی کابینتی ها، همانطور که از اسمشان مشخص است از کاسه روشویی و کابینت تشکیل شده اند. کابینت و باکس ها برای نگهداری وسایل بهداشتی مورد استفاده قرار میگیرد که باعث می شود فضای سرویس بهداشتی مرتب و منظم به نظر برسد. این روشویی کابینتی ها علاوه بر اینکه فضای کمی را اشغال میکنند زیبایی بسیار بیشتری از روشویی های ساده و مدل های قدیمی دارند.

انواع روشویی کابینتی ویتا

روشویی کابینتی ویتا در طرح و اندازه های مختلف تولید شدند تا پاسخگوی نیاز های مختلف مشتریان عزیز باشند. روشویی کابینتی های برند ویتا با اندازه کوچک، مناسب سرویس بهداشتی  آپارتمانی می باشند که فضای کوچکتری دارند.

روشویی کابینتی ویتا

روشویی کابینتی ویتا

روشویی کابینتی دیواری ویتا

مزیت اصلی این نوع روشویی ها فضای کمی است که اشغال می کنند و به راحتی در هر اندازه ایی قابل استفاده هستند مزیت بعدی وزن کم این محصولات است که کار را برای جا به جایی راحت می کند و شما به راحتی می توانید این نوع روشویی ها را جا به جا کنید.

نوع جنس استفاده شده در مدل های مختلف ویتا pvc ضد آب است که در برابر رطوبت و آب مقاوم هستند و همچنین این نوع جنس از کابینت ها، ضد خش و ضد گرما بوده که در فضاهایی مثل سرویس بهداشتی که گرما و رطوبت زیادی دارند مقاومت زیادی داشته باشد و در نهایت باعث می شود این نوع کابینت ها خرابی کمتری داشته و شما بعد از چند سال استفاده نیازی به عوض کردن آن ها نداشته باشید.

نمایندگی روشویی کابینتی ویتا

نمایندگی روشویی کابینتی ویتا

نکات مهم قبل از خرید روشویی کابینتی

بعد از اینکه تصمیم گرفتیم از روشویی کابینتی های ویتا استفاده کنیم باید حتما نکاتی را قبل از خرید رعایت کنیم. تا اول اینکه خرید مناسب خانه خودمان را داسته باشیم و دوم اینکه با توجه به کاربردی که انتظار داریم یکی از مدل های ویتا را انتخاب کنیم. تجهیزات آشپزخانه حسینی به شما کمک می کند تا با مشاوره خرید مناسبی را داشته باشید.

اندازه گیری کنید

اندازه روشویی کابینتی بسیار مهم است قبل از انتخاب نوع کابینت روشویی باید فضای داخل سرویس بهداشتی خود را کامل اندازه گیری کنید یعنی مکان قرار گیری کابینت روشویی و آینه را مشخص کنید و سپس با توجه به اندازه ایی که دارید از بین مدل های محصولات، مدلی را انتخاب کنید که متناسب با اندازه و فضای سرویس بهداشتی شما است.

جنس کابینت ضدآب

حتما قبل از انتخاب روشویی مطمن شوید که جنس کابینت شما ضد آب باشد چرا که اگر جنس کابینت شما ضدآب نباشد به مرور زمان در اثر پاشش آب و رطوبت و گرما شکل ظاهری کابینت تغییر می کند و بعد از مدتی غیرقابل استفاده می شود.

روشویی کابینتی های ویتا همانطور که گفتیم از نوع pvc ضدآب است که مناسب فضای سرویس بهداشتی می باشند.

سبک خانه و سرویس بهداشتی خانه

انتخاب طرح کابینت روشویی بسیار مهم است ظاهر کابینت روشویی باید با سبک خانه شما هماهنگ باشد دکوراسیون خانه خود را چگونه انتخاب کردید؟ کلاسیک یا مدرن؟ برند ویتا در سبک های مختلف محصولات خود را تولید می کند که دست مشتریان عزیز را برای انتخاب باز می کند.

جنس کاسه روشویی

از نکات دیگری که باید حتما در خرید دقت کنید جنس کاسه روشویی است. جنس بیشتر کاسه روشویی های بازار از نوع چینی سرامیک است اما کاسه روشویی های سرامیکی نیاز به شستشوی زیادی دارند. مزیت اصلی کاسه روشویی های برند ویتا استفاده از روشویی هایی با جنس کورین است که این متریال در برابر نفوذ آب بسیار مقاوم است و لک پذیری بسیار کمتری از متریال های دیگر دارد.

تنوع محصولات نمایندگی محصولات ویتا در شیراز

ست های کابینت روشویی ویتا دارای طرح ها و رنگ های مختلف است که این تنوع در قسمت های مختلف باکس، کابینت، و آینه های آن می باشد. این تنوع در آینه ها، در بعضی از ست ها در دو نوع آینه های ساده و آینه های LED هستند که بنا به نیاز می توانید یکی از این دو نوع را انتخاب کنید.

رنگبندی روشویی کابینتی ویتا

ویتا محصولات متنوعی تولید می کند که این محصولات رنگبندی های جذاب و متفاوتی را دارند رنگ های سفید، طوسی، مشکی، کرم و … که بنا به سلیقه و طرح سرامیک های سرویس بهداشتی می توانید یکی از این رنگ ها را انتخاب کنید.

خرید از نمایندگی فروش روشویی کابینتی ویتا در شیراز

با توجه به نکاتی که گفته شد اگر نیاز به مشاوره بیشتر دارید و یا قصد مشاهده محصولات ویتا از نزدیک را دارید به آدرس ما در شیراز مراجعه کنید و اگر قصد خرید آنلاین دارید با شماره پشتیبان های ما تماس بگیرید.

برای خرید حضوری و دیدن از محصولات به صورت مستفیم به آدرس ما مراجعه کنید.

  • شماره موبایل: ۰۹۱۷۱۱۵۴۵۶۱
  • آدرس: شیراز، بلوار پاسداران خیابان کلاهدوز کوچه ۴ انتهای کوچه سمت راست فروشگاه حسینی

نگهداری روشویی کابینتی

یکی از مهمترین کارها که باید در جهت حفظ ظاهر و کیفیت و تمیزی روشویی کابینتی انجام شود نحوه تمیز کردن این محصولات است. تمیزکردن کابینت روشویی ها نه تنها برای تمیزی سطوح این محصولات، بلکه به حفظ ظاهر و درخشندگی این محصولات و عمر طولانی تر آن ها کمک می کند.در این روند تمیزکاری، از تکنیک‌های مختلفی مانند استفاده از مایعات شوینده، خشک کردن صحیح و استفاده از پارچه‌های مناسب استفاده می‌شود. اما نکته مهم این است که از محصولات شوینده مناسب برای تمیزکاری استفاده شود.

بسته به نوع انتخاب شما روشویی کابینتی ها از مواد مختلفی ساخته شده که بسته به مواد مراقبت و نگهداری مناسبی باید انجام داد تا از آسیب دیدگی این محصولات جلوگیری کرد.

اولین نکته استفاده از مواد مناسب برای شستشو این محصولات است. برای تمیز کاری روشویی کابینتی ها از محصول های شوینده استاندارد مثل سرکه های صنعتی و یا شوینده های با درصد اسید کم استفاده کنید و همچنین از اسفنج نرم برای پاک کردن کابینت ها استفاده شود تا از پوسیدگی و خراشیدگی جلوگیری کند.

بسته به محل قرار گیری محصولات باید از پاک کننده های مناسب استفاده کنید. برای پاک کردن معمولا از سرکه های صنعتی استفاده می شود. یکی از این مواد همانطور که گفتیم سرکه است سرکه به عنوان یک ماده تمیزکننده طبیعی بسیار موثر است و باعث می شود باکتری و ویروس و لکه ها از سطوح به راحتی پاک شود. برای استفاده از سرکه برای تمیز کردن روشویی کابینتی از یک قاشق سرکه با یک لیوان آب مخلوط کرده و با این محلول شروع به تمیز کردن سطوح کنید و بعد از تمیز کاری کابینت را شستشو و پاک کنید و سپس سطوح را کاملا خشک کنید.

علاوه بر سرکه، آب لیمو نیز می‌تواند یک راهکار طبیعی برای روشویی کابینت باشد. آب لیمو خاصیت ضدعفونی‌کننده دارد و می‌تواند لکه‌ها و کثیفی‌های موجود را از روی کابینت پاک کند. برای استفاده از آب لیمو، می‌توان یک قاشق آب لیمو را با یک لیوان آب مخلوط کرده و با این محلول کابینت را تمیز کرد. سپس با آب تمیز کابینت را شستشو داد و با دستمال خشک کرد.

با استفاده از مواد طبیعی نظیر سرکه برای تمیزکاری روشویی کابینت ها می توان از خطرات مواد شیمیایی که برای انسان مظر است جلوگیری کرد. این روش به دلیل هزینه پایین تر و ریسک کمتر در خرابی کابینت ها بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. توصیه ما این است برای تمیزکاری روشویی کابینتی ها از این مواد استفاده کنید.

نکته مهم در نظافت روشویی کابینت استفاده از مواد مناسب است. برای تمیز کردن کابینت، از موادی مانند سرکه صنعتی و یا در شرایطی می توانید از  مایع ظرفشویی یا آب و صابون استفاده کنید. به هیچ عنوان از محصولات شیمیایی قوی استفاده نکنید چون ممکن است سطح کابینت را خراب کند و باعث پوسیدگی شدید در مدت زمان کوتاهی شود. همچنین بعد از شستشو و  برای خشک کردن کابینت از پارچه نرم و تمیز استفاده کنید تا خطوط و خش‌هایی روی سطح ظاهر نشود و ظاهر روشویی کابینتی ما را خراب کند.

تا جایی که می توانید از آب کمتری برای شستشو استفاده کنید در نهایت مقداری آب ممکن است جذب شود و این باعث کاهش طول عمر روشویی کابینتی ما می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *