×

راهنمای خرید سینک پیانویی

29 بهمن 1402
راهنمای خرید سینک پیانویی

سینک پیانویی در مدل های مختلف تولید شده است این سینک های پیشرفته تجربه ایی واقعا زیبا که ترکیبی از تکنولوژی و کارآمدی هست را ارائه می دهند. سینک های ظرفشویی پیانویی که محصولی جدید از نوآوری و خلاقیت است نظر هر کسی را به خودش جلب می کند اگر قصد خرید این نوع سینک ها را دارید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

سینک پیانویی چیست ؟

سینک پیانویی که این روز ها در دنیای تجهیزات آشپزخانه بر سر زبان ها افتاده انقلابی در دنیای سینک ظرفشویی برپا کرده است. سینک های پیانویی که با تعداد کلید های متفاوت ساخته شده اند و بنا به قابلیت ها تعداد این کلید ها متفاوت است. هر کدام از این کلید ها وظیفه متفاوتی را بر عهده دارند. در واقع سینک های پیانویی دارای قابلیت های فراتری از یک سینک معمولی می باشند که در نهایت باعث می شوند کار ها با سرعت و دقت و تمیزی خاصی انجام شوند.

سینک پیانویی چیست ؟

سینک پیانویی چیست ؟

انواع سینک ظرفشویی پیانویی

سینک ظرفشویی پیانویی در مدل های مختلفی ساخته شده است در واقع این تکنولوژی ابتدای ورود به بازار ایران است و برند شناخته شده ایی به آن صورت ندارد اما بعضی از سینک های پیانویی وارداتی کیفیت بهتری دارند.

سینک های پیانویی در انواع مختلف در بازار موجود می باشد:

  • سینک ظرفشویی پیانویی 2 کلید
  • سینک ظرفشویی پیانویی 3 کلید
  • سینک پیانویی 4 کلیده
  • سینک پیانویی 5 کلیده

این سینک ها از نظر کارایی و ظاهر تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند همچنین قیمت این سینک ها با یگدیگر متفاوت است.

 اجزای مختلف سینک پیانویی

 اجزای مختلف سینک پیانویی

اجزای مختلف سینک پیانویی

 

سینک ظرفشویی

این سینک به دو قسمت کوچک و بزرگ تقسیم شده است که جنس بدنه آن از فولاد ضد زنگ ساخته شده است البته در بیشتر سینک ها جنس بدنه از این نوع است. از سینک کوچک تر به عنوان یک ریل کشویی برای جابجایی لوازم استفاده می شود همچنین از ان برای برش و شستشوی همزمان با تخته برش و صافی استفاده می شود. از قسمت بزرگتر سینک هم که حالت کشویی ندارد برای نگهداری و شستن وسایل بزرگ آشپزخانه استفاده می شود این سینک شیب بسیار خوبی از سمت سینک کوچک به سمت تخلیه سینک بزرگتر دارد.

سینک آشپزخانه که با پدهای عایق صدا احاطه شده است می تواند صدای جاری شدن آب را کاهش دهد تا محیط آشپزخانه آرامی را ارائه دهد. و پوشش بیرونی می تواند به طور موثری از تجمع آب جلوگیری کند.

شیر آب

سینک پیانویی مجهز به یک شیر آب با دوام بالا است که با چرخش 360 درجه را می توان تا محدوده 12-20 اینچ بیرون کشید که برای تمیز کردن کل سینک راحت تر است این شیر همچنین شامل تنظیمات مختلفی برای کنترل جریان آب می باشد. شیر آب ممکن است گزینه هایی مانند یک جریان استاندارد برای شستشوی منظم، حالت اسپری برای تمیز کردن قوی تر و احتمالاً یک عملکرد مکث برای صرفه جویی در آب در صورت نیاز ارائه دهد.

نکات مهم خرید سینک پیانویی

در ادامه مقاله راهنمای خرید سینک پیانویی قصد داریم درباره نکاتی که هنگام خرید سینک ظرفشویی پیانویی باید به آن‌ ها توجه کنید صحبت کنیم.

سایز سینک ظرفشویی پیانویی

اولین نکته ایی که باید قبل از خرید سینک پیانویی به آن دقت کنیم این است که آیا اندازه سینک برای آشپزخانه مناسب است یا خیر. برای روشن شدن این موضوع باید اندازه عرض فضایی که قرار است سینک را در آنجا نصب کنید بدانید.

برند سینک پیانویی

با توجه به وارداتی بودن این نوع سینک ها محصولات فیک و تقلبی در بازار بسیار زیاد است شما باید این سینک ها را از فروشگاهی خریداری کنید که سابقه طولانی در زمینه شیرآلات و تجهیزات آشپزخانه داشته باشد و همچنین بدون واسطه اجناس را وارد کرده باشد.

قیمت سینک ظرفشویی پیانویی

قیمت در هنگام خرید یک اصل مهم حساب می شود اما خرید سینک با کیفیت هم بسیار مهم است چرا که جز تجهیزات پر مصرف برای آشپزخانه حساب می شوند. پس انتخاب یک فروشگاه که قیمت و کیفیت مناسب را داشته باشد بسیار سخت است.

خرید از وارد کننده بدون واسطه

تجهیزات آشپزخانه حسینی به عنوان وارد کننده مستقیم سینک های پیانویی تصمیم گرفته است از بین صدها مدل موجود در بازار سینک های پیانویی، آن دسته از محصولاتی را موجود کند که علاوه بر زیبایی دارای کیفیت و قیمتی مناسب باشد.

خرید اینترنتی سینک پیانویی

برای خرید سینک پیانویی می توانید به سایت تجهیزات آشپزخانه حسینی مراجعه کنید اگر نیاز به مشاوره در زمینه خرید سینک پیانویی و آبشاری دارید فرم مشاوره را پر کنید و یا اینکه با ما تماس بگیرید تا ما بتوانی شما را در انتخاب بهترین مناسب ترین محصول با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت شما را راهنمایی کنیم و در نهایت بتوانید بهترین انتخاب را برای خانه خود داشته باشید.

ما بعد از انتخاب محصول و ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن محصولات خریداری شده را برای شما ارسال خواهیم کرد.

سینک پیانویی در شیراز

اما مشکلی که شاید برای شما پیش بیاد، خرید جنس های فیک و با کیفیت پایین است که به عنوان سینک پیانویی با کیفیت به شما عرضه کنند. تجهیزات آشپزخانه حسینی در شهر شیراز در کنار شما همشریان عزیز برای بازدید حضوری است تا با اطمینان بیشتر و با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.

برای خرید حضوری سینک پیانویی در شیراز و دیدن از محصولات به صورت مستفیم به آدرس ما مراجعه کنید.

  • شماره موبایل: ۰۹۱۷۱۱۵۴۵۶۱
  • آدرس: شیراز، بلوار پاسداران خیابان کلاهدوز کوچه ۴ انتهای کوچه سمت راست فروشگاه حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *