×

راهنمای جامع خرید شیرآلات شودر

26 شهریور 1402
راهنمای جامع خرید شیرآلات شودر

وقتی وارد یک فروشگاه برای خرید شیرآلات شودر می شوید که تنوع زیادی در محصولاتش دارد و شما حتی بعد از مشاهده دقیق هر شیر باز هم نمی توانید شیرآلات مورد نظر خود را انتخاب کنید. اینجاست که باید حتما از فروشنده های متخصص در زمینه شیرآلات کمک بگیرید.

شیرآلات شودر تنوع و رنگبندی بسیار زیادی در شیرآلات دارد که اگر فروشگاهی تمام مدل های این برند را داشته باشد قطعا با مشاهده این همه مدل متفاوت گیچ خواهید شد.

در این مقاله راهنمایی جامع و کاملی از خرید شیرآلات شودر را در اختیار شما دوستان عزیز قرار خواهیم داد.

در ابتدا نیاز است که این نکته را بدانید که همه ی مدل های شیرآلات شودر از جنس بدنه، آلیاژ برنج با کیفیت ساخته شده و تفاوت آنچنان زیادی در کیفیت را مشاهده نخواهید کرد چرا که همه ی شیرآلات دارای کیفیت خوبی هستند.

اولین سوالی که در هنگام خرید باید از خود بپرسید دکوراسیون و طرح خانه شما است. آیا سبک دکوراسیون کلاسیک است یا ساده و یا مدرن؟

شیرآلات شودر مناسب فضاهای کلاسیک

اگر شما طرفدار سبک های کلاسیک هستید و دکوراسیون خانه تان را هم هماهنگ با این مدل انتخاب کرده ایید بهتر از از  شیرآلات زیر استفاده کنید چرا که با طرح و رنگ هایی که دارند قطعا فضای خانه شما را جذاب خواهند کرد.

شیرآلات شودر مدل بیزانس

مدل بیزانس طراحی منحصر به فردی دارد و در 4 رنگ متفاوت تولید و عرضه می شود. رنگ های مدل بیزانس کروم براق، کروم مات، طلا براق، طلا مات هستند. از ویژگی های مهم این مدل آبکاری از نوع pvd است که از بهترین نوع آبکاری در شیرالات محسوب می شود.

شیرآلات شودر مدل بیزانس طلا براق

شیرآلات شودر مدل بیزانس طلا براق

شیرآلات شودر مدل بیزانس طلا براق

شیرآلات شودر مدل بیزانس طلا براق

شیرآلات شودر مدل باروک

مدل باروک هم مثل مدل بیزانس در سبک کلاسیک ساخته شده که این مدل هم در رنگ طلایی مات تولید شده، که بنا به سلیقه خود می توانید یکی از مدل های بیزانس یا باروک را انتخاب کنید. از نظر کیفیت ساخت هر دو شیر از جنس بدنه آلیاژ برنج هستند و دارای شیر آشپزخانه، روشویی، حمام و دستشویی می باشند.

شیرآلات شودر مدل باروک

شیرآلات شودر مدل باروک

شیرآلات شودر مناسب فضاهای مدرن

اگر دکوراسیون مدرن را دوست دارید و فضای خانه هماهنگ با این سبک است باید از شیرآلاتی استفاده کنید که با فضای شما هماهنگ باشد. دو نوع از بی نظیر ترین شیرآلات شودر مناسب فضاهای مدرن را می توانید در ادامه ببینید.

شیرآلات شودر مدل تیفانی

این مدل از شیرالات شودر، طراحی اختصاصی کارخانه شودر است که نمونه آن را در برند های دیگر پیدا نخواهید کرد. کیفیت این مدل هم بسیار بالاست و با طراحی خاص جز یکی از مدل های پرفروش شودر است.

مدل تیفانی در رنگ های کروم براق، شیری طلا، شیری کروم، مشکی طلا تولید و عرضه می شوند. که در ادامه این مدل را مشاهده می کنید.

شیرآلات شودر مدل تیفانی مشکی طلا

شیرآلات شودر مدل تیفانی مشکی طلا

شیرآلات شودر مدل تیفانی شیری طلا

شیرآلات شودر مدل تیفانی شیری طلا

شیرآلات شودر مدل دانته

اما مدل دانته از شیرالات شودر هم جز یکی از پرفروش ترین و خاص ترین کارهای کارخانه شودر است، که بدون شک توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. در کیفیت بالای محصولات شودر شکی نیست اما بسیار با اهمیت است که در کنار کیفیت بالای محصولات طرح ها و رنگ های بسیار زیبایی را هم تولید و عرضه می کنند.

مدل دانته هم در رنگ های کروم براق، طلا براق و شیری طلا تولید و عرضه می شوند که ساختار ارگونومیک دارند و در ادامه تصاویر این مدل را هم می توانید مشاهده کنید.

شیرآلات شودر مدل دانته شیری طلا

شیرآلات شودر مدل دانته شیری طلا

شیرآلات شودر مدل دانته طلا براق

شیرآلات شودر مدل دانته طلا براق

شیرالات شودر مناسب فضاهای کوچک

خب تا اینجای کار ما اینطور در نظر گرفتیم که شما فضای کافی برای نصب شیرآلات را دارید و مشکل شما فضا نیست.

اما اگر فضای خانه شما کوچک است و یا دوست ندارید شیرآلات روکار را نصب کنید پیشنهاد ما استفاده از شیرآلات توکار شودر است که از نظر کیفیت با بقیه شیرآلات تفاوتی ندارند و همچنین فضای کمتری را نسبت به شیرالات توکار اشغال می کنند.

شیرآلات توکار شودر مدل های رومر، روگن، زیگموند هستند که نصب پیچیده تری نسبت به شیرالات توکار دارند و در ادامه بیشتر در موردشان صحبت می کنیم.

شیرآلات شودر مدل زیگموند

این نوع از شیرالات در تیپ ها رنگ ها و جنس سردوش متفاوت برای حمام تولید و عرضه می شوند که بسته به نیاز می توانید یکی از مدل ها را انخاب کنید.

این شیرالات هم در رنگ های طلا براق، طلا مات و کروم براق روانه بازار شده است.

شیرآلات شودر مدل زیگموند

شیرآلات شودر مدل زیگموند

شیرآلات شودر مدل روگن

یکی دیگر از مدل های توکار است که دارای طراحی خاص و متفاوت است این مدل هم در رنگ های کروم براق، کروم مات، طلا براق، طلا مات، مشکی طلا، مشکی کروم، شیری کروم و شیری طلا عرضه می شوند که تنوع رنگ واقعا زیادی را دارد.

شیرآلات شودر مدل روگن

شیرآلات شودر مدل روگن

شیرآلات شودر مدل روگن شیری طلا

شیرآلات شودر مدل روگن شیری طلا

شیرآلات شودر مدل رومر

اخرین مدل از شیرآلات توکار شودر که کیفیتی بی نظیر دارند و در مقابل رطوبت بسیار مقاوم هستند. که این مدل هم مثل مدل روگن تنوع رنگ بالایی دارد و در رنگ های کروم براق، کروم مات، طلا براق، طلا مات، مشکی طلا، مشکی کروم، شیری کروم و شیری طلا عرضه می شوند.

شیرآلات شودر مدل رومر شیری کروم

شیرآلات شودر مدل رومر شیری کروم

شیرآلات شودر مدل رومر کروم براق

شیرآلات شودر مدل رومر کروم براق

خب تا اینجای کار حتما توانسته ایید انتخاب خوبی داشته باشید اما این مدل هایی که معرفی شد فقط چند مدل از مدل های زیادی است که شودر تولید کرده است که در آپدیت های بعدی مقاله مدل های بیشتری را معرفی خواهیم کرد.

اما یک نکته بیسیار مهم!

آیا شیرآلات شودر باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود؟

همه ی شیرالاتی که در کارخانه شودر تولید می شوند دارای پرلاتور کاهش دهنده مصرف آب هستند.  پرلاتور یک قطعه مهم در یک شیر است که باعث کنترل و یکنواختی فشار آب و صرفه جویی در مصرف آب می شود.

تجهیزات آشپزخانه حسینی نمایندگی شیرآلات شودر در شیراز با برند خوشنام شودر همکاری می کند و انواع مدل های شودر را موجود دارد که بعد از مشاوره می توانید بهترین نوع شیرآلات را انتخاب و خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *