×

نمایندگی شیرآلات شودر در شیراز

30 خرداد 1402

نمایندگی شودر در شیراز

شیرآلات شودر فعالیت خودش را از سال 1370 شروع نمود که نمایندگی شیرآلات شودر در شیراز تهران و برخی شهرهای دیگر بود. که در آن زمان موسسان شرکت تنها قطعات شیرآلات را مونتاژ می کردند و از آن جایی که مسئولان شرکت علاقه بسیار زیادی به توسعه کسب و کار خود داشتند فعالیت خود را گسترش دادند و بالاخره در سال 1378 موفق به کسب مجوز راه اندازی بخش تولید شدند و از همان زمان رویکردی متمایز نسبت به صنعت شیرآلات داشتند و فعالت حرفه ایی خودر را شروع کردند.

در آن زمان شرکت شودر تنها به تولید چند نمونه ساده بسنده کرد تا در نهایت با به کارگیری افراد متخصص و گسترش بخش های مختلف کارخانه تبدیل به یکی از کارخانه جات موفق در زمینه تولید شیرالات شد که به تولید انواع شیرآلات اهرمی و علم دوش های متنوع در رنگ و مدل های مختلف نیاز جامعه و مصرف کنندگان گرامی را برطرف نمود تا جایی که امروزه بسیاری از خریداران شیرآلات اولیت انتخاب اول آن ها محصولات شودر می باشد.

کاتالوگ قیمت محصولات شودر

شیرآلات شودر به عنوان یک برند معتبر طرفداران زیادی دارد که قیمت و تنوع محصولات برای مصرف کنندگان بسیار مهم است. تجهیزات آشپزخانه حسینی به عنوان نمایندگی شودر در شیراز در کنار شماست با مشاوره قبل از خرید و ارائه فاکتور به شما مشتری گرامی کمک کند

برای اطلاع از اخرین قیمت محصولات از منو شیرآلات شودر را انتخاب کنید

شیرآلات شودر برای قسمت های مختلف خانه شما

شیرآلات شودر قابل استفاده برای قسمت های مختلف خانه شما، ست های مختلف در رنگبندی های مختلف ساخته شدند تا نیاز مشتریان را برطرف کند. شرکت شودر با استفاده از نمایندگی فروش شودر در شهر های مختلف اقدام به پخش محصولات خود می کند.

# توکار روکار علم دوش
1 رومر بیزانس آلما
2 روگن باواریا دکو
3 زیگموند یونیک بارانیا

ست شیرآلات شودر مدل راموند

مدل راموند شیرالات شودر جز یکی از پرفروش ترین و زیباترین مدل های شیرالات شودر میباشد که قیمت مناسبی دارد.

عاملی که این مدل از باقی مدل ها متمایز می کند طراحی ظریف زیبای شیر روشویی است که نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب می کند. همچنین شیرآشپزخانه این مدل دارای علمی بسیار بلند می باشد که شستن ظروف بزرگ را برای مصرف کنندگان بسیار راحت تر می کند.

ست شیرآلات شودر مدل یونیک

مدل یونیک شودر دارای بدنه ایی بسیار سنگین و مقاوم می باشد که تشکیل شده از شمش برنج است و با طراحی خاص مدرن خود می تواند نظر هر خریداری را به خود جلب کند.

این مدل از شودر دارای تنوع رنگ بسیار بالایی می باشد که شما می توانید با توجه به طراحی آشپزخانه و سرویس بهداشتی خود مدل مناسب را انتخاب کنید.

ست شیرآلات شودر مدل تیفانی

مدل تیفانی شودر جز کارهای اختصاصی شرکت شودر می باشد که هیچ برند دیگری اجازه کپی برداری از این محصول را ندارد و در واقع طراحی خاص این مدل به خطوط متقارن بر روی بدنه شیر همراه با اهرم گیربکسی خود می تواند انتخاب هر شخصی که به دنبال شیرآلات خاص و متمایز می باشد.

این مدل از شیرآلات شودر در چهار رنگ کروم شیری کروم شیری طلا و مشکی طلا تولید می شود که شما می توانید با توجه به نیاز خود رنگ مناسب را انتخاب کنید.

ویژگی های یک نمایندگی رسمی شودر

تنوع بالای محصولات به طوری که مشتری بتواند تمامی مدل ها را در یک فضای خوب و آرام ببیند و بتواند بهترین انتخاب را داشته باشد.

وجود افراد متخصص در نمایندگی با آشنایی کامل به محصولات و کمک به مصرف کننده گرامی برای بهترین انتخاب

تحویل به موقع اجناس به مشتریان عزیز

نکات مهم قبل از خرید شیرآلات ساختمان

به طور کلی امروزه شیرآلات ساختمانی جز یکی از مهمترین و کلیدی ترین وسایل مورد استفاده در ساختمان می باشد به طوری که اگر مشتریان در انتخاب خود دقت نکنند و شیرآلات با کیفیت پایین را انتخاب ککنند این انتخاب می تواند بسیار اذیت کننده باشد

لذا برای خرید شیرآلات ساختمانی ابتدا لازم است که به دنبال برندهایی بروید که دارای خدمات پس از فروش معتبر کارخانه می باشند.

نمایندگی شیرآلات شودر در شیراز

نمایندگی شیرآلات شودر در شیراز

 

خدمات پس از فروش شیرآلات شودر

شیرآلات شودر دارای 6 سال گرانتی و 10 سال خدمات پس از فروش شودر سرویس می باشد که همین موضوع می تواند خیال بسیاری از مشتریان را راحت کند که برای خرید شیرآلات شودر را انتخاب کنند. برای تهیه شیرآلات در شیراز به همره گارانتی معتبر به نمایندگی شیرآلات شودر در شیراز مراجعه کنید.

تنوع محصولات نمایندگی محصولات شودر در شیراز

هر ست از شیرآلات شودر شامل 4 عدد شیر می باشد که یک عدد شیر توالت یک عدد شیر حمام و یک عدد شیر آشپزخانه و یک عدد شیر روشویی است

تمامی مدل های شیرالات شودر دارای شیر روشویی پایه بلند یا شیر روشویی زدرا می باشد که مشتریان عزیز با توجه به روشویی کابینتی خود باید شیر مناسب روشویی را انتخاب کنند.

رنگبندی شیرآلات شودر

شیرآلات شودر در رنگ های کروم براق، کروم مات، طلایی براق، طلایی مات، شیری طلایی، شیری کروم، مشکلی طلایی، مشکی کروم تولید می شوند که مشتریان عزیز باید با توجه به رنگ های کاشی سرامیک کار شده در سرویس بهداشتی خود و حمام بهترین رنگ را انتخاب نمایند. فروشگاه تجهیزات آشپزخانه حسینی با تنوع گسترده و به عنوان نمایندگی شیرآلات شودر در شیراز در خدمت شما عزیزان است.

همچنین شیرآلات شودر دارای شیرالات شاوری و دو منظوره در رنگ های مختلف برای آشپزخانه می باشد که شما باید با توجه به سینک ظرفشویی خود و کابینت اجرا شده در آشپزخانه بهترین انتخاب را داشته باشید.

فروشگاه تجهیزات آشپزخانه حسینی

ما به عنوان نمایندگی محصولات شودر در شیراز در کنار شما هستیم تا شما مشتریان عزیز به صورت آنلاین و از طریق سایت فروشگاه حسینی و هم به صورت حضوری و با دیدن محصولات شودر و مشاوره شما بهترین انتخاب را داشته باشید.

نمایندگی محصولات شودر در شیراز

خرید آنلاین محصولات شیرآلات شودر

برای خرید محصولات شودر اگر نیاز به مشاوره در زمینه خرید شیرآلات ساختمان دارید فرم مشاوره را پر کنید و یا اینکه با ما تماس بگیرید تا ما تجربه خود را در اختیار شما بگذاریم تا بتوانید بهترین انتخاب را برای شیرآلات خانه خود داشته باشید و بعد از انتخاب محصول و ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن محصولات خریداری شده را برای شما ارسال خواهیم کرد.

خرید از نمایندگی فروش شودر در شیراز

برای خرید حضوری و دیدن از محصولات به صورت مستفیم به آدرس ما مراجعه کنید.

  • شماره موبایل: ۰۹۱۷۱۱۵۴۵۶۱
  • آدرس: شیراز، بلوار پاسداران خیابان کلاهدوز کوچه ۴ انتهای کوچه سمت راست فروشگاه شودر

راهنمایی برای انتخاب بهترین شیرآلات

در این قسمت به بررسی و راهنمایی در انتخاب بهترین شیرآلات می‌پردازیم. انتخاب شیرآلات مناسب و با کیفیت برای آشپزخانه و سرویس بهداشتی خانه و محل کار اهمیت زیادی دارد. با توجه به اینکه شیرآلات بیشتر از یک دهه در خانه باقی می‌مانند و جزء جدا نشندی از خانه مان می شود، لازم است شیرآلاتی که انتخاب می کنیم با بالاترین کیفیت باشد زیرا با توجه به آب بی کیفیت بسیاری از شهر ها شیرآلات بی کیفیت خیلی سریع خراب خواهند شد.

  • یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب یک شیر مناسب و با دوام، کیفیت ساخت آن است. اولین فاکتور برای ساخت شیرآلات استفاده از مواد با کیفیت است بعد فناوری پیشرفته ساخت. بهتر است قبل از خرید حتما به این نکات دقت کنید و درباره مواد اولیه آن مطالعه کنید و بررسی کنید که شیرآلات از مواد مرغوبی ساخته شده‌اند و دارای استانداردهای کیفیت معتبر هستند.
  • مورد دیگری که در روند خرید شیرآلات باید حتما به آن دقت کنیم دوام آن هاست. فشار آب و ناخالصی موجود در آب باعث شکستگی و پوسیدگی شیرآلات می شود پس نکته مهم خرید شیرآلاتی است، که در برابر رسوبات و کیفیت پایین آب مقاوم و با دوام باشد.
  • نکته دیگری که در خرید شیرآلات بسیار مهم است انتخاب شیری با ظاهر و هماهنگ با خانه و سرویس بهداشتی شماست. انتخاب شیرآلات، به طراحی و رنگ آن‌ها نیز توجه کنید تا با سبک و دکوراسیون داخلی مکان هماهنگ باشند.
  • فاکتور مهم برای بسیاری از افراد قیمت شیرآلات است. اما نکته مهم قیمت بالا یا پایین نشانه کیفیت نیست. یکی از اصلی ترین نکاتی که باید دقت کنیم دوام و جوابدهی شیرآلات در طول سال ها است. شیرآلات شودر در طی سال ها کیفیت خود را اثبات کرده و توانسته به یک برند مطمن تبدیل شود.

نتیجه گیری انتخاب مناسب ترین شیرآلات برای ساختمان

در پایان برای انتخاب یک ست شیرآلات مناسب برای ساختمان باید به نکاتی از جمله کیفیت ساخت، دوام شیرآلات، قیمت شیرآلات، و نکته اخر و مهم که در پایان به آن دقت زیادی کنیم جوابدهی شیرآلات در طی سالیان است اما این مورد را باید از فروشگاه های با سابقه بیشتر از 10 سال سوال کرد که فروشگاه تجهیزات آشپزخانه حسینی با بیشتر از یک دهه در زمینه فروش شیرآلات می توند به شما مشاوره های خوبی در این زمینه دهد.

تعمیر و تعویض شیرآلات شودر

بسیاری از اوقات در هنگام خرید شیرآلات این نکته به ذهنمون اومده باشه که اگر احیانا شیرآلات خراب شد باید چکاری را انجام دهم چون دردسر و هزینه های تعمیر و نگهداری از شیرآلات خصوصا در ساختمان های بزرگ ممکن است بسیار بالا باشد.

خوشبختانه شیرآلات شودر با اطمینان زیادی که به محصولاتش دارد برای همه ی محصولات و قطعاتش 6 سال گارانتی و خدمات پس از فروش دارد که بعد از خرابی شما با شماره 0213519 تماس گرفته و کارشناسان شرکت شودر شما را راهنمایی می کنند تا خیالتان از این بابت راحت باشد.

البته این خدمات در صورتی برای شما فعال می شود که شما شیرآلات شودر را از نمایندگی های معتبر خریداری کرده باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *