×

نمایندگی چینی بهداشتی گلسار در شیراز

17 مرداد 1402
نمایندگی چینی بهداشتی گلسار در شیراز

شرکت چینی بهداشتی گلسار که در شیراز واقع شده که با تنوع بسیار زیاد و خلاقیت در تولید محصولاتش توانسته جز یکی از برندهای شناخته شده در تولید چینی بهداشتی قرار گیرد. عمده محصولات این شرکت اعم از توالت فرنگی، توالت زمینی، روشویی، روکابینتی و اکسسوری است. شرکت چینی بهداشتی گلسار در سال 1372 مورد بهره برداری قرار گرفت که امروزه محصولات گلسار به کشورهای دیگر هم صادر می شود.

کاتالوگ قیمت محصولات گلسار

محصولات چینی بهداشتی نقش مهمی در زیبایی خانه ما دارند و جدا از مزیت های ظاهری این محصولات باید کیفیت بسیار خوبی داشته باشد تا از نفوذ آب جلوگیری کنند و مانع بوی بد شوند.

شرکت چینی بهداشتی گلسار با تنوع محصولات زیاد اقدام به ارائه کاتالوگ از محصولات خود کرده تا شما مشتریان عزیز با مقایسه محصولات بهترین انتخاب را برای سرویس بهداشتی خانه خود داشته باشید.برای دانلود کاتالوگ محصولات چینی بهداشتی گلسار به روی دکمه زیر کلیک کنید.

نمایندگی توالت فرنگی گلسار شیراز

انتخاب یک محصول خوب برای بسیاری از افراد مخصوصا اگر این محصول جزئی از خانه خودشان باشد بسیار مهم است پس لزوم دیدن محصولات از نزدیک برای برخی از افراد امری مهم و ضروری است. تجهیزات آشپزخانه حسینی به عنوان نمایندگی توالت فرنگی گلسار در شیراز با تنوع محصولات زیاد در خدمت شما عزیزان است تا با تنوع محصولات و قیمت مناسب به شما در خرید توالت فرنگی کمک کند.

انواع محصولات چینی بهداشتی گلسار

چینی بهداشتی گلسار همواره از برندهای پیشتاز در زمینه تولید چینی بهداشتی بوده در ادامه قصد داریم تا بهترین محصولات این شرکت را معرفی کنیم.

توالت فرنگی گلسار

یکی از لوازم مهم سرویس بهداشتی در هر خانه ایی توالت فرنگی است مخصوصا برای کسانی که سالمند هستند. پزشکان استفاده از این نوع توالت ها را پیشنهاد می کنند به این دلیل که مثل توالت های زمینی فشار زیادی به کمر یا زانو ها نمی آورند و برای استفاده راحت تر هستند.

توالت فرنگی های گلسار در سه درجه تولید می شوند که درجه بندی آن ها را کارخانه مشخص می کند. فروشگاه تجهیزات آشپزخانه حسینی به عنوان نمایندگی چینی بهداشتی گلسار در شیراز محصولات درجه 1 و درجه 2 این توالت ها را موجود می کند.

توالت فرنگی وال هنگ یا همان توالت فرنگی توکار که در دیوار نصب می شوند و همان طور که می دانید فلاش تانک این نوع در دیوار نصب می شود این نوع توالت فرنگی ها اندازه کمتری را اشغال می کنند.

نمایندگی توالت فرنگی گلسار شیراز

مشخصات فنی توالت‌های گلسار

همانطور که گفته شد توالت فرنگی های گلسار انواع مختلفی دارد و در طرحای متنوعی تولید شده و می شوند. بعضی از این طرح ها مدرن و کلاسیک هستند. اصلی ترین و مهمترین مشخصه در یک توالت فرنگی بدنه آن است که در تولیدات توالت فرنگی گلسار از لعاب مرغوب ساخته شده اند.

برخی از ویژگی های مهم توالت فرنگی های گلسار را برای نمونه در ادامه بیان می کنیم:

توالت فرنگی مدل یونیک گلسار

  • گارانتی: 1 سال
  • سرعت تخلیه: 5 ثانیه
  • نوع در نشیمن: آرام بند
  • آکس تخلیه: کوچکتر از 22 سانتی‌ متر
  • نازل تخلیه: دکمه‌ای
  • خروجی سیفون: خروجی به کف
  • سیستم تخلیه: واش دان

این محصول در فروشگاه تجهیزات آشپزخانه حسینی موجود می باشد.

توالت فرنگی مدل کلین گلسار:

  • گارانتی: 1 سال
  • سرعت تخلیه: 5 ثانیه
  • سیستم فلاش: 2 زمانه
  • نوع در نشیمن: آرام بند
  • آکس تخلیه: کو چکتر از 22 سانتی‌ متر
  • سیستم تخلیه: واش دان

توالت فرنگی مدل هلیا گلسار:

  • سرعت تخلیه
  • وع در نشیمن: آرام بند
  • آکس تخلیه: 18 سانتی‌ متر
  • سیستم تخلیه: توربو جت
  • نازل تخلیه: دکمه‌
  • خروجی سیفون: خروجی به کف

توالت زمینی گود

توالت زمینی های گود که مناسب فضاهای باغ و ویلا یا طبقه های همکف ساختمان ها هستند ارتفاع آن ها معمولا 23 تا 26 سانتی متر است.

توالت زمینی گلسار

توالت زمینی گلسار

توالت زمینی تخت

این نوع توالت زمینی ها که ارتفاعشان بین 18 تا 20 سانتی متر است که معمولا برای فضای آپارتمان ها استفاده می شود.

توالت زمینی ریم بسته

این توع از توالت های زمینی جز محصولات جدید محسوب می شوند. منظور از ریم همان آبریز توالت است که لبه کاسه توالت قرار دارد و سوراخ هایی در این لبه قرار گرفته که برای شستشوی بهتر تعبیه شده است مزیت اصلی این مدل جلوگیری از جمع شدن حشرات است.

توالت زمینی ریم باز

این نوع از توالت ها لبه ندارند و به جای سوراخ های در لبه سوراخ ها در ابتدا و انتهای قرار گرفته تا آب را با سرعت بیشتری به انتهای کاسه برساند این نوع از توالت ها هم به دلیل نداشتن لبه از تجمع حشرات جلوگیری می کند.

روشویی گلسار

این نوع از روشویی های برند گلسار در انوع پایه دار و دیواری هستند که در سایز های متفاوت تولید شده اند و یکی از مزیت های این برند نسبت به بقیه رقبا قیمت پایین تر این برند است.  چینی بهداشتی گلسار با تنوع در محصولات روشویی خود نیاز های مختلف افراد در طرح و اندازه های مختلف را پوشش می دهد . تمامی روشویی های گلسار آنتی باکتریال هستند که باعث تمیزی و نظافت بهتر این نوع روشویی ها می شوند.

روشویی گلسار

روکابینتی های گلسار

طرح های بسیار زیبا و شیک این نوع روکابینتی ها نظر افراد را جلب می کند جنس رو کابینتی های برند گلسار از نوع چینی بهداشتی و آنتی باکتریال که همانند روشویی ها براق و تمیز می شوند.

خرید اینترنتی محصولات چینی بهداشتی گلسار در شیراز

برای خرید اینترنتی محصولات چینی بهداشتی گلسار در شیراز و سراسر کشور کافی است به سایت تجهیزات آشپزخانه حسینی وارد شوید و از قسمت منو حمام و سرویس و سپس برند گلسار را انتخاب کنید تا به راحتی همه محصولات با قیمت و مشخصات کامل در اختیار شما مشتریان عزیز قرار بگیرد.

برای خرید مطمن و امن محصولات گلسار به صورت آنلاین اگر نیاز به مشاوره دارید می توانید با شماره های ما در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما به شما در انتخاب بهترین محصول مشاوره دهند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

ما بعد از انتخاب محصول و ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن محصولات خریداری شده را برای شما ارسال خواهیم کرد.

چینی بهداشتی گلسار ساخت کجاست

شرکت چینی بهداشتی گلسار در استان فارس و شهر شیراز قرار گرفته و از سال 1363 شروع به فعالیت کرده و امروزه یکی از برندهای شناخته شده در تولید چینی بهداشتی هستند این شرکت به عنوان یک شرکت موفق در این زمینه به کشورهای دیگر هم محصولاتش را صادر می می کند.

گارانتی محصولات چینی بهداشتی گلسار

محصولات برند گلسار درای گارانتی هستند که از زمان خرید فعال می شود. مجموعه ما به عنوان نمایندگی چینی بهداشتی گلسار در شیراز بعد از خرید 5 سال گارانتی برای شما مشتریان عزیز فعال می کند تا خرید امن و مطمنی را داشته باشید.

خرید از نمایندگی فروش محصولات چینی بهداشتی گلسار در شیراز

خرید از نمایندگی فروش محصولات چینی بهداشتی گلسار در شیراز

برای خرید حضوری و مطمن محصولات چینی بهداشتی مروارید در شیراز می توانید به ادرس فروشگاه ما مراجعه کنید و از نزدیک محصولات را ببینید و با دریافت مشاوره خرید خود را انجام دهید.

  • شماره موبایل: ۰۹۱۷۱۱۵۴۵۶۱
  • آدرس: شیراز، بلوار پاسداران خیابان کلاهدوز کوچه ۴ انتهای کوچه سمت راست فروشگاه حسینی

استفاده از چینی بهداشتی و توالت فرنگی گلسار

محصولات چینی بهداشتی گلسار اعم از توالت فرنگی، توالت زمینی، روشویی و …  که در بازار ایران موجود است یکی از محبوب ترین و بهترین برند های موجود در بازار است.

محصولات گلسار با استفاده از تکنولوژی و فناوری های جدید و به روز ساخته می شود که باعث تفاوت با انواع محصولات سنتی می شود.با استفاده مناسب از توالت فرنگی گلسار و سایر محصولات این برند محبوب افراد می‌توانند از مزایایی مانند بهداشت و تمیزی بیشتر، راحتی در استفاده  برخوردار شوند و به راحتی سرویس بهداشتی خود را تمیز و مرتب کنند.

مزایای استفاده از چینی بهداشتی گلسار

استفاده از چینی بهداشتی گلسار مزایایی دارد که از جلمه می توان به بهداشتی عمومی و راحتی کاربران در استفاده از این محصولات اشاره کرد. یکی از مزایای اصلی این چینی بهداشتی توجه به نظافت است چرا که در مکان های عمومی به علت رفت آمد آلودگی های زیادی در محیط جمع می شود استفاده از این نوع چینی بهداشتی ریسک عفونت و آلودگی در این مکان ها را تا حد زیادی کم می کند.

استفاده و نصب همیشه دغدغه مهمی برای افراد بوده است استفاده از این محصولات این چینی بهداشتی بسیار راحت است و حتی توالت زمینی های این برند در انواع مختلفی تولید و عرضه می شود که پاسخ گوی نیاز های افراد مختلف باشد.

موضوع مهم دیگری که برند گلسار به آن دقت داشته است کاهش مصرف آب است این نوع چینی بهداشتی به دلیل ساختار خاصش نیاز به آب کمتری برای شستشو دارد که با توجه به بحران جهانی آب ای موضوع مهمتر از قبل می شود و باعث صرف جویی در آب و هزینه می شود.

و نتیجه استفاده این برند برای طولانی مدت پاسخگو نیاز افراد مختلف بوده و در طی سال ها توانسته خود را به عنوان یک برند ایرانی ثابت کند و مشتریان خود را راضی نگه دارد.

 استفاده از چینی بهداشتی در توالت‌های فرنگی

بهداشت و سلامت یکی از مهمترین موضوعات برای هر فرد است. استفاده از چینی بهداشتی در توالت فرنگی به بهبود بهداشت و نظافت محیط کمک می کند شاید سوال کنید که چرا ؟ چینی بهداشتی استفاده شده در توالت فرنگی ها به عنوان یک لایه محافظ و آنتی باکتریال که بر روی توالت فرنگی قرار گرفته باعث کم شدن و یا جلوگیری از انتقال بیماری می شود. استفاده از این نوع چینی بهداشتی باعث کاهش خطر انتقال عفونت و بیماری شده و در نتیجه به بهداشت و سلامت محیط کمک می کند.

خب پس در نهایت چون یک نوع لایه محافظ وجود دارد که به خودی خود از انتقال باکتری و ویروس ها جلوگیری می کند باعث سلامت محیط می شود. همین موضوع برای افرادی که دستگاه ایمنی ضعیفی دارند بسیار با اهمیت است به خصوص در سال های اخیر با ظهور بیماری های جدید.

بهترین روش استفاده از توالت فرنگی گلسار

استفاده از توالت فرنگی گلسار دارای مزایای بسیاری است. اولین مزیت این است که این تجهیزات بهداشتی به کاربران امکان می‌دهد تا به صورت راحت و بهداشتی به نیازهای خود بپردازند. این توالت‌ها با داشتن سیستم‌های بهداشتی مدرن و قابل تنظیم، به کاربران امکان می‌دهند تا به صورت منظم و بهداشتی واحدهای بهداشتی را استفاده کنند.

آیا محصولات گلسار قابل استفاده در فضاهای عمومی هستند؟

بله محصولات گلسار نتوع بسیار زیادی دارند و علاوه بر تنوع طی سالیان توانسته کیفیت محصولاتش را به عموم مردم ثابت کند. همانطور که امروزه در رستوران‌ها، هتل‌ها، مراکز، مدارس، دانشگاه‌ و سایر فضاهای عمومی از این محصولات استفاده شده است. پس به این ترتیب این محصولات می تواند در فضاهای عمومی با عمر طولاتی جوابگو باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *