×

ارزانترین شیرآلات ساختمانی

08 مرداد 1401
ارزانترین شیرآلات ساختمانی

شیرآلات ساختمانی از جمله ضروریات ساختمان سازی می باشد. برخی از پیمانکاران به موجب بودجه محدود به دنبال ارزانترین شیرآلات برای ساختمان هستند. اما باید علاوه بر پارامتر قیمت به ویژگی های دیگر شیرآلات مربوطه توجه کرد.

چرا که در صورت تهیه ارزانترین شیرآلات موجود در بازار، ممکن است مجبور به پرداخت هزینه های پی در پی برای تعمیر و تعویض آن ها شوید. با این حال اگر در میان مدل های با کیفیت به دنبال ارزانترین شیرآلات می باشید، سازندگان ایرانی زیادی هستند که افزون بر کیفیت مناسب، محصولاتشان را با قیمت مناسبی نیز ارائه می کنند که شیر آشپزخانه شودر از این نوع می باشد.

 

ارزانترین شیرآلات در فروشگاه آنلاین تجهیزات آشپزخانه حسینی

فروشگاه آنلاین تجهیزات آشپزخانه حسینی انواع شیرآلات از برند های تولیدی معتبر را عرضه می کند. ما در این فروشگاه سعی کرده ایم تا ارزانترین شیرآلات با کیفیت را نیز پوشش داده باشیم.

برای مشاهده ارزانترین شیرآلات در این فروشگاه آنلاین، می توانید با ورود به دسته بندی شیرآلات، گزینه مرتب سازی را بر اساس هزینه از کم به زیاد تغییر دهید. با انجام این تغییرات ارزانترین شیرآلات موجود در این دسته بندی برای شما نمایش داده می شود.

در حال حاضر ارزانترین شیرآلات موجود در این بخش علم دوش گاما کروم و توالت پاریس می باشند.

 

انواع شیرآلات و ارزانترین شیرآلات کدام اند؟

به پیشرفت های محسوس در زمینه تجهیزات ساختمان، تنوع شیرآلات نیز در مقایسه با گذشته افزایش چشمگیری داشته است. در گذشته شاید تنها یک الی دو مدل در دسترس برای نصب شیرآلات وجود داشت اما در حال حاضر حدود پنج نوع شیرآلات مختلف وجود دارد.

 

علم دوش

 

 شیرآلات توپی

شیرآلات توپی از انواع پر کاربرد شیرآلات در ساختمان سازی است. به کارگیری این شیرآلات عموما در آشپزخانه انجام می شود. در واقع شیرآلات توپی از جمله ی اولین شیرآلات های بدون واشر می باشند. شیرآلات توپی فقط یک اهرم دارند. ارزانترین شیرآلات توپی بسته به نوع ساختار و کیفیت متریال موجود در آن است.

 

شیرآلات دیسکی

شیرآلات دیسکی سرامیکی به نوعی مدرن ترین شیرآلات موجود در بازار محسوب می شوند. شیرآلات دیسکی نیز مانند شیرآلات توپی فقط یک اهرم دارد. اهرم این انواع شیرآلات به صورت عریض روی بدنه ای استوانه ای تعبیه شده است.

 

شیرآلات کارتریجی

شیرآلات کارتریجی بر خلاف شیرآلات دیسکی و شیرآلات توپی، دو اهرم دارد. در واقع طراحی شیرآلات کارتریجی کاملا مشابه با شیرآلات فشاری انجام شده است. البته لازم به ذکر است که در شیرآلات های کارتریجی واشر به کار نرفته است.

 

شیرآلات فشاری از قدیمی ترین و ارزانترین شیرآلات

شیرآلات فشاری را می توان از جمله ی ارزانترین شیرآلات قلمداد کرد. شیرآلات فشاری در واقع همان شیر هایی هستند که از در خانه های قدیمی بیشتر به چشم می خورند. در ساختمان سازی نوین به ندرت از شیرآلات فشاری استفاده می شود.

شیرآلات فشاری دو اهرمی هستند و آب سرد و گرم نیز در آن جداگانه تعریف شده است. به موجب طراحی این دسته از شیرآلات، در شیرآلات فشاری به نیروی بیشتری برای باز و بسته کردن آب نیاز است.

در شیرآلات فشاری واشر به کار رفته است. به کارگیری واشر در این دسته از شیرآلات می تواند موجب چکه کردن شیر شود. علت این امر نیز فشار وارده به آن ها است که این موضوع موجب ساییدگی شیر شده و در نهایت نیازمند تعویض واشر می شود.

شیرآلات لمسی

شیرآلات لمسی در واقع اصلا در دسته ارزانترین شیرآلات قرار نمی گیرند. از جمله ی کاربرد های این شیرآلات می توان به سرویس های بهداشتی عمومی اشاره کرد. چرا که طراحی این دسته از شیرآلات به نحوی است که نیازی به برقراری تماس دست با شیر نیست.

آب شیر زمانی که دست جلوی سنسور آن قرار می گیرد، باز می شود و بسته شدن آن نیز زمانی که دست از آن ناحیه کنار می رود اتفاق می افتد.

جمع بندی

انتخاب بهترین و ارزانترین شیرآلات نیازمند جستجوی دقیق است. شیرآلات فشاری که از قدیمی ترین انواع شیرآلات هستند، از جمله ی ارزانترین شیرآلات نیز محسوب می شوند. البته هر ارزانی بی دلیل نیست. چرا که در شیرآلات فشاری به موجب طراحی آن، ساییدگی اتفاق می افتد و این ساییدگی می تواند موجب چکه کردن شیر آب شود.

برای خرید شیرآلات شودر در شیراز به فروشگاه ما مراجعه کنید تا ضمن مشاهده محصولات از نزدیک و دریافت مشاوره بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

فروشگاه آنلاین تجهیزات آشپزخانه حسینی، انواع شیرآلات از ارزان قیمت تا گران قیمت ها را به صورت آنلاین به فروش می رساند. شما می تواند متناسب با بودجه خود از این فروشگاه سفارشات خود را به راحتی انجام دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *