×

خصوصیات بهترین روشویی کابینتی

24 خرداد 1401
خصوصیات بهترین روشویی کابینتی

اگر قصد تهیه بهترین روشویی کابینتی را دارید، احتمالا به موجب تنوع بالای محصولات موجود دچار سردرگمی می شوید. بسیاری از این محصولات ممکن است برند شناخته شده ای نداشته باشند. به همین جهت است که شناخت یک روشویی مناسب برای خریدار یک امر مهم است.

به طور کلی روشویی ها دو نوع با کابینت و بدون کابینت را شامل می شوند. روشویی هایی که کابینت ندارند عموما در سرویس های بهداشتی عمومی رایج هستند. اما نوع با کابینت این روشویی ها می تواند فضای زیبا و مناسب تری را برای منزل شما فراهم کند. فضایی برای نگهداری دارو، مسواک، خمیر اصلاح و .. از مواردی است که روشویی کابینتی برای ما ایجاد می کند. در این مطلب ما نوع کابینتی روشویی ها را مورد بررسی قرار داده ایم تا شما را با خصوصیات بهترین روشویی کابینتی بیشتر آشنا کنیم.

نکات مهم در انتخاب روشویی های کابینتی 

هنگام انتخاب بهترین روشویی کابینتی، به موجب نیازهایتان باید مواردی را در نظر داشته باشید. چرا که با توجه به این نکات می توانید سرویس مناسبی را برای روشویی خود تهیه فرمایید. موارد زیر از جمله نکاتی است که در انتخاب بهترین روشویی کابینتی بهتر است رعایت شود. 

  • هیچ درزی در سنگ انتخابی وجود نداشته باشد. 
  • به موجب استفاده ی سنگ در بخش مرطوب خانه، سنگ باید کاملا ضد آب باشد. 
  • سنگ های آنتی باکتریال یکی از بهترین گزینه های خرید هستند. 
  • بهتر است برای حفظ ساختار زیبایی شناختی، سنگ روشویی را با سنگ سرویس بهداشتی هماهنگ انتخاب نمایید. 
  • در هنگام تهیه روشویی، به قفسه های کابینت و ساختارشان توجه کنید. 
  • کیفیت مواد اولیه را مورد بررسی قرار دهید. 

اندازه روشویی کابینتی چگونه باید باشد؟ 

همواره تولیدکننده های روشویی کابینتی آن ها را در انواع طرح و ابعاد و قیمت های متفاوت ارائه می کنند. به همین جهت است که هنگام خرید انتخاب های متنوعی پیش رویتان خواهد بود. حتی می توانید طبق بودجه خود یک روشویی کابینتی ارزان قیمت که مناسب فضای شما است، انتخاب کنید.

اما اندازه روشویی استاندارد در یک محدوده ی ابعاد می باشد. عمق مناسب و استاندارد یک روشویی باید 40 الی 55 سانتی متر باشد؛ طول آن نیز 40 سانتی متر به بالا است. ارتفاع استاندارد تولیدی روشویی نیز 85 سانتی متر است. 

در ایران چند برند در تولید و عرضه روشویی های کابینتی فعالیت ویژه دارند. اگر برای خرید به بازار نیز مراجعه کنید این محصولات این برندها را به وفور مشاهده می کنید.  

با توجه به طراحی ساختمان های امروزی، انتخاب بسیاری از خریداران روشویی های مدرن و شیکی بوده که فضای سرویس را متنوع و به اصطلاحا لاکچری نمایان کند.

بسیاری از افرادی که قصد خرید روشویی دارند اولویت شان امروزی بودن روشویی است. به خصوص افرادی که قصد تهیه فول ست روشویی را دارند. در فول ست ها عموما طراحی مدرن و آینه های چراغ دار کار شده است. 

اندازه روشویی کابینتی چگونه باید باشد؟

برند های مطرح روشویی های کابینتی در ایران

در حال حاضر چهار برند مطرح در ایران تولید و عرضه بهترین روشویی کابینتی را انجام می دهند.

روشویی های تولیدی برند هلا، تنوع رنگ و طرح مناسبی داشته و قیمت متوسط رو به بالا و دارای کیفیتی عالی می باشند.

برند روزتی دیگر برند تولید انواع روشویی کابینتی است. تولیدی های این برند تنوع طرح و رنگ بالا، قیمت بالا و همچنین کیفیت زیادی دارند. 

برند لوتوس نیز بیش از 13 سال تولید انواع روشویی را انجام می دهد. محصولات این برند تنوع رنگ و طرح متوسطی داشته، قیمت بالا و کیفیت عالی از ویژگی های دیگر محصولات این برند است. 

برند ورتا نیز دیگر برند فعال در این صنعت است. تنوع طراحی و رنگ زیاد، قیمت بالا و کیفیت بالا نیز از خصوصیات تولیدی های این برند است. 

جمع بندی مطالب

روشویی کابینتی که عموما در سرویس های بهداشتی کار می شود، از تنوع طرح و رنگ بالایی برخوردار هست و خریدار به موجب نیاز و همچنین سلیقه ی خود، با رعایت برخی نکات می تواند انتخابی مناسب داشته باشد. 

روشویی های کابینتی به موجب فضای ویژه ای که ارائه می دهند، از وسایل در برابر میکروب های محیط محافظت کرده وهمچنین نیاز به جا به جایی مداوم وسایل پرکاربرد را بر طرف می کنند. 

چهار برند هلا، روزتی، لوتوس و ورتا از برند های مطرح تولیدی بهترین روشویی های کابینتی هستند که در تنوع طرح و رنگ، قیمت و کیفیت با یک دیگر رقابت می کنند.

همچنین روشویی ها در ابعاد بسیار متنوعی تولید می شوند، اما عمق 40-55 سانتی متر، طول 40 سانتی متر به بالا و ارتفاع 85 سانتی متری ابعاد استاندارد این محصولات هستند. 

برای مشاهده بهترین روشویی های کابینتی به فروشگاه تجهیزات آشپزخانه حسینی مراجعه کنید.

3 پاسخ به “خصوصیات بهترین روشویی کابینتی”

  1. سهیل گفت:

    ممنونم بابت مقاله عالی شما خیلی به من کمک کرد حتما به خاطر اطلاعات بالاتون خدمتتون میرسم 😍

  2. نیما گفت:

    من ازشون خرید کردم چقدر فروشنده های کاربلد و خوش برخوردی داره

  3. Sina گفت:

    فوق العاده زیبا و دوست داشتنی با اخلاق حرفه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *