×

راهنمای خرید چینی بهداشتی مروارید

29 مهر 1402
راهنمای خرید چینی بهداشتی مروارید

شرکت چینی بهداشتی مروارید در سال 1368 در شهر یزد فعالیت خود را شروع کرد و در مدت چند سال توانست با استفاده از نیروهای متخصص و مواد مرغوب، محصولات با کیفیتی را تولید کند و تولیدات خود را که شامل توالت فرنگی، توالت ایرانی، وال هنگ، روکابینتی، روشویی و… می شود را به سالانه بیش از 19 هزار تن برساند و اکنون جزو صادر کنندگان چینی بهداشتی محسوب میشود.

نمایندگی های مروارید

برای خرید اجناسی از این قبیل بهتر است از نمایندگی های معتبر خرید کنید، چراکه نمایندگی ها، گارانتی های معتبری ارائه می دهند و همچنین خیال شما از بابت کیفت درجه بندیه چینی بهداشتی و اصالت کالا راحت است. تجهیزات آشپزخانه حسینی به عنوان نمایندگی چینی بهداشتی مروارید در شیراز در خدمت شما همشریان عزیز است.

انواع محصولات چینی بهداشتی مروارید

شرکت کارخانه جات مروارید محصولات بسیار متنوعی را به مشتریان خود ارائه می دهد؛ توالت فرنگی های یک تکه و دو تکه با مدل های متفاوت کاتیا، دسپینا، مگا، کاپریس با شکل های ظاهری متفاوت و ویژگی های منحصربفرد، محصولات روشویی روکابینتی و روسنگی که از این بین در ادامه محصولات پر فروش و پر استفاده تر را معرفی و بررسی می کنیم. همچنین این شرکت دارای نمایندگی های در سطح کشور است که شما برای خرید چینی بهداشتی مروارید در شیراز ، تهران ، اصفهان و …  می توانید به آن ها مراجعه کنید.

راهنمای خرید چینی بهداشتی مروارید

راهنمای خرید چینی بهداشتی مروارید

توالت فرنگی و وال هنگ مروارید

در ادامه قصد داریم تفاوت انواع توالت فرنگی و وال های شرکت مروارید را به شما معرفی کنیم.

توالت فرنگی و وال هنگ

توالت فرنگی وال هنگ به توالت فرنگی توکار معروفه چون تمام لوازم و قطعات مربوط به آن از جمله فلش تانک در دیوار نصب میشود؛ در هنگام خرید به دو نکته باید توجه کنید: اول اینکه جای لوله کشی و نصب اجزای توکار آن را در دیوار مشخص کنید و دوم اندازه ی آکس توالت است که دارای آکس 18 و 23 است.

توالت فرنگی یک تکه

توالت فرنگی یک تکه یعنی قسمت مخزن و کاسه نشیمن آن به صورت یک تکه ساخته شده و نصب بسیار راحتی دارد و فضای خیلی کمی هم اشغال میکند که خیلی هم پرفروش است.

از جمله محصولات این دسته مگا، یاریس، کرون، کاتیا، ولگا، رومینا و… است که همه مدل ها دارای خروجی به کف هستند و فقط مدل پاریس و مگا دارای هر دو نوع خروجی هم به کف و هم به دیوار میباشند.همچنین تفاوت قیمت در درجه بندی های یک چینی بهداشتی مشابه مربوط به درجه بندی این محصول است که برای استعلام قیمت چینی بهداشتی مروارید در شیراز ، اصفهان ، مشهد  و … به نمایندگی ها مراجعه کنید.

توالت فرنگی دوتکه

در این مدل توالت فرنگی ها قسمت مخزن و کاسه نشیمن از هم جدا میشود و و دارای خروجی از کف هستند که نصب پیچیده تری نسبت به توالت فرنگی های یک تکه دارند و تخلیه ی این نوع توالت فرنگی ها از نوع گردابی می باشند.

لازم به ذکر است که این نوع توالت فرنگی ها به دلیل قدیمی بونشان منسوخ شده و خیلی مورد توجه مصرف کنندگان نیستند.

توالت زمینی مروارید

توالت زمینی های مروارید که دارای انواع مختلفی است مثل تخت، گود، ریم بسته و ریم باز و طبی؛ که مدل توالت زمینی طبی مروارید، به دلیل فشار کمی که به زانو و کمر وارد میکند بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

تمامی این توالت ها از لعاب و چینی غیر قابل نفوذ آب ساخته شده اند.

برای مشاهده این کالاها اگر ساکن شهر شیراز هتسید به نمایندگی توالت فرنگی مروارید شیراز مراجعه کنید تا ضمن مشاهده مشاوره خرید دریافت کنید.

روسنگی مروارید

شما میتوانید با توجه به نیازتان یکی از انواع روشویی های مروارید را انتخاب کنید: روشویی با پایه، نیم پایه و پایه سرخود.

روکابینتی مروارید

روکابینتی های مروارید طرح و رنگ های مختلفی دارد که مشترین میتوانند با توجه به کابینت و روشویی خود، مدل مورد نظرشان را انتخاب کنند.

بررسی چینی بهداشتی مروارید

محصولات چینی بهداشتی مروارید به دلیل انتی باکتریال بودن از تجمع میکروب و بیماری جلوگیری میکند و بوی بد محیط را که ناشی از آلودگی است به حداقل می رساند، این محصولات به دلیل کیفیت بالای سنگشان از نفوذ آب جلوگیری میکنند.

نصب محصولات بهداشتی مروارید مخصوصا توالت فرنگی های یک تکه بسیار آسان است و به راحتی میتوانید خودتان نصب و راه اندازی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *