×

راهنمای خرید چینی بهداشتی گلسار

22 مهر 1402
راهنمای خرید چینی بهداشتی گلسار

در این مقاله قراره در مورد راهنمای خرید چینی بهداشتی گلسار صحبت کنیم پس اگه قصد خرید لوازم جینی بهداشتی دارید پیشنهاد می کنم این توضیحات را، قبل از خرید مطالعه نمایید.

محصولات چینی بهداشتی در زیبایی خانه ها نقش خیلی مهمی دارند و علاوه بر ویژگی ظاهری ،این محصولات باید کیفیت بالایی هم داشته باشند تا از نفوذ آب جلوگیری کند و مانع بوی بد شوند.

بنابراین انتخاب یک محصول مناسب دغدغه بسیار مهمی است، چرا که دردسر تعویض این نوع لوازم بسیار زیاد است.

راهنمای خرید چینی بهداشتی گلسار

راهنمای خرید چینی بهداشتی گلسار

چینی بهداشتی گلسار ساخت کجاست

شرکت چینی بهداشتی گلسار از سال 1363 شروع به فعالیت کرده است و در استان فارس و شهر شیراز قرار گرفته و امروزه یکی از برند های معتبر در تولید چینی بهداشتی است.

معرفی شرکت چینی بهداشتی گلسار

کیفیت مناسب و رو به رشد محصولات گلسار از آنجا مشخص می شود که شرکت چینی بهداشتی گلسار به حدی در تولید و کیفیت محصولاتش موفق بوده است که امروزه محصولاتش را به کشور های دیگر هم صادر میکند.

شرکت چینی بهداشتی گلسار یک نمایندگی در شهر شیرز دارد؛ این شرکت محصولات مختلفی را با بهترین کیفیت در اختیار مردم قرار می دهد. عمده ی این محصولات شامل: توالت فرنگی، توالت زمینی، روشویی، روکابینتی و اکسسوری است.

گارانتی محصولات چینی بهداشتی گلسار

محصولات برند گلسار دارای 5 سال گارانتی هستند و نمایندگی ما در شیراز بعد از خرید گارانتی را برای شما فعال میکنند تا خرید امن و مطمئنی را داشته باشید.

انوع محصولات چینی بهداشتی گلسار

یکی از بهترین برند ها در زمینه تولید چینی بهداشتی قطعا گلسار بوده و هست. در ادامه به معرفی چند تا از بهترین محصولات این شرکت میپردازیم.

توالت فرنگی گلسار

قطعا یکی از مهم ترین وسایل سرویس بهداشتی، توالت فرنگی است؛ مزایای استفاده از این نوع توالت ها بشدت از جانب پزشکان توصیه میشود چون کمترین فشار به زانوها و کمر وارد میشود و استفاده راحت تری دارد.

برخی از مدل های توالت فرنگی گلسار

توالت فرنگی گلسار

توالت فرنگی گلسار

بهترین مدل توالت فرنگی گلسار

توالت فرنگی گلسار در سه درجه تولید میشود. فروشگاه تجهیزات آشپزخانه حسینی به عنوان نمایندگی چینی بهداشتی گلسار در شیراز، محصولات درجه یک و دو را موجود میکند.

توالت فرنگی های توکار یا همان توالت فرنگی های وال هنگ در دیوار نصب میشوند و کمترین فضا را اشغال میکنند.

توالت زمینی گود

توالت زمینی گود بهترین انتخاب برای آپارتمان ها است چون ارتفاع کمی، حدودا 18 تا 20 سانتی متر، دارند.

توالت زمینی ریم بسته

یکی از جدید ترین محصولات چینی بهداشتی گلسار توالت های زمینی ریم بسته است. ریم که همان ابریز توالت است که در لبه کاسه توالت قرار دارد؛ در این مدل، در قسمت ریم سوراخ هایی قرار دارد که شستشو را راحت تر میکند و مانع تجمع حشرات در این قسمت میشود.

فروش اینترنتی محصولات گلسار

برای مشاهده ی انواع محصولات چینی بهداشتی گلسار و بررسی انواع ویژگی ها و قیمت آن ها، کافی است به سایت تجهیزات آشپزخانه حسینی وارد شوید و از قسمت منو حمام و سرویس و سپس برند گلسار را انتخاب کنید تا تمام اطلاعات محصول در اختیار شما مشتریان عزیز قرار بگیرد.

اگر در هر زمینه ای برای خرید مطمئن از محصولات گلسار، نیاز به مشاوره دارید میتوانید با شماره های ما در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما به شما در انتخاب و خریدتان کمک کنند.

برای استعلام قیمت چینی بهداشتی گلسار در شیراز به این قسمت مراجعه کنید و بعد از انتخاب محصول موردنظرتان، مطمئن باشید که محصولتان در سلامت کامل و در سریع ترین زمان برای شما ارسال میکنیم و به دستتان می رسانیم.

مزایای بهداشتی توالت فرنگی های گلسار

محصولات چینی بهداشتی گلسار کمک خیلی زیادی به بهداشت و سلامتی افراد میکند. چرا؟ چون این محصولات از لایه ی محافظتی انتی باکتریال ساخته شدند و مانع انتقال بیماری های عفونی به افراد میشوند؛ این یک ویژگی بسیار مهم برای افرادی است که بیماری های خاص دارند و یا سیستم ایمنی بدنشان خیلی ضعیف است.

قیمت محصولات چینی بهداشتی گلسار

همانطور که گفته شد محصولات گلسار عمدتا در سه درجه تولید می شوند اما به طور کلی این برند نسبت به بقیه برندهای رقیب خود دارای قیمتی مناسب تر است.

برای مشاهده قیمت چینی بهداشتی گلسار در شیراز به صورت حضوری به فروشگاه ما مراجعه نمایید و یا می توانید به قسمت خرید چینی بهداشتی گلسار در شیراز بروید و قیمت و همچنین ویژگی محصولات گلسار را با هم مقایسه و خرید خود را نجام دهید.

خرید از نمایندگی فروش محصولات چینی بهداشتی گلسار در شیراز

تجهیزات آشپزخانه حسینی به عنوان نمایندگی چینی بهداشتی گلسار در شیراز به شما در خرید جنس اصل و با کیفیت مشاوره می دهد. برای خرید حضوری و مشاهده محصولات از نزدیک و دریافت مشاوره میتوانید به آدرس فروشگاه ما در شیراز مراجعه کنید و از این خدمات استفاده کنید:

شماره موبایل: 09171154561

آدرس: شیراز، بلوار پاسداران، خیابان کلاهدوز کوچه 4، انتهای کوچه سمت راست فروشگاه حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *