×

چرا شیرآلات ارزان صرفه اقتصادی و سلامتی ندارد؟

09 آذر 1402
چرا شیرآلات ارزان صرفه اقتصادی و سلامتی ندارد؟

شیرآلات یکی از مهمترین اجزاء هر خانه ای به حساب می آید چون عمده نیاز های ما، مانند استفاده از سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه توسط شیرآلات برطرف میشود؛ پس به همین دلیل باید در انتخاب آن ها بسیار دقت کنیم.

شاید بپرسید چرا؟ مگر شیرآلات مختلف چه تفاوتی با هم دارند؟ یا چرا شیرآلات ارزان از نظر اقتصادی بصرفه نیستند؟

برای جواب این سوالات تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:

مشکلات شیرالات ارزان چیست؟

  1. استاندارد نبودن آن ها
  2. آسیب به سلامتی
  3. بالا بودن هزینه تعویض و تعمیر
  4. پشتیبانی و خدمات ضعیف
  5. از بین رفتن زیبایی ظاهری

استاندارد نبودن شیرآلات ارزان

زمانی که شیرآلات غیراستاندارد با آب 90 درجه سانتی گراد برخورد میکنند باعث از بین رفتن طعم و رنگ و بوی آب میشوند؛ دلیل این کار استفاده از مواد نامرغوب در ترکیب آلیاژ این شیرآلات است.

به خطر افتادن سلامتی با استفاده از شیرآلات ارزان

در آلیاژ شیرآلات ارزان از درصد بالایی سرب استفاده میشود و همانطور که میدانید سرب ماده ای خطرناک و سرطان زا است و زمانی که آب گرم از این شیرآلات عبور میکند باعث حل شدن مقدار زیادی سرب در آب میشود و با ورود این آب به بدن افراد سرب وارد گوارش افراد میشود که بسیار خطرناک و مرگ آور است؛ علاوه بر این سرب زمانی که وارد بدن شود با اثر بر روی قشر خاکستری مغز باعث از بین رفتن این بخش از مغز میشود که اثراتی مانند کاهش حافظه را به دنبال دارد.

درضمن سرب باعث مشکلات پوستی، قلبی، کلیوی و جنسی نیز میشود؛ پس برای جلوگیری از این مشکلات و بیماری ها باید از شیرآلات مرغوب استفاده کنیم.

بالا بودن هزینه تعویض و تعمیر در شیرآلات ارزان

عده ای همیشه موقع ساخت و ساز از شیرآلات ارزان استفاده میکنند تا هزینه ی خود را کاهش دهند اما پس از مدتی که متوجه کیفیت این شیرآلات میشوند تصمیم به تعویض آن ها میگیرند و یا چون زیاد دچار خرابی میشوند هزینه تعمیرات مکرر آن ها بسیار بالا میرود پس بهتر است که از شیرآلات خوب و با کیفیت استفاده کنیم تا مرتبا نیازی به هزینه های اضافی تعمیرات و تعویض مجدد نداشته باشیم.

پشتیبانی و خدمات ضعیف شیر آلات ارزان

بسیاری از شیرآلات ارزان گارانتی ندارد و فروشندگان ضمانتی برای کیفیت و کارایی آن ها نمیدهند؛ این امر باعث میشود اگر شما در هنگام نصب و استفاده از این شیر آلات به مشکل خوردید کسی پاسخگوی شما نیست و باید برای حل مشکلتان هزینه های زیادی را به افراد مختلف بپردازید.

ازبین رفتن زیبایی ظاهری شیرآلات ارزان

شیرآلات ارزان به دلیل نامرغوب بودن آلیاژش باعث تغییر رنگ و زنگ زدگی و پوسته پوسته شدن آن میشود و بعد از مدت کوتاهی زیبایی خود را از دست میدهد و چون شیرالات در زیبایی آشپزخانه و سویس بهداشتی تاثیر خیلی زیادی دارند، مجبور به هزینه دوباره و تعویض آن میشوید.

خرید باکیفیت ترین شیرآلات از نمایندگی

یکی از بهترین و با کیفیت ترین برندهای شیرآلات مطمنا شودر است که با ارائه محصولات با دوام بالا در طی سالیان خود را اثبات کرده است. تجهیزات آشپزخانه حسینی به عنوان نمایندگی شودر در شیراز در کنار شماست با تنوع گسترده تا شما مشتریان عزیز به صورت آنلاین  و از طریق سایت فروشگاه حسینی و هم به صورت حضوری برای خرید شیرآلات شودر در شیراز   و مشاوره شما بهترین انتخاب را داشته باشید.

نتیجه گیری

همانطور که مشاهده کردید شیرآلات ارزان صرفه اقتصادی ندارند و علاوه برآن باعث زیاد شدن هزینه ها و از همه مهمتر در خطر افتادی سلامتی ما میشود که جبران آن غیر ممکن است.

پس بهتر است قبل از خرید شیرآلات حتما در مورد کیفیت آن تحقیق کنید و از نمایندگی های معتبر خرید کنید چون نمونه های فیک در بازر بسیار زیاد شده است.

یکی از معتبر ترین نمایندگی های شیرآلات شودر در شیراز فروشگاه تجهیزات آشپزخانه حسینی است که با مشاوره و ارائه ی خدمات به شما کمک میکند تا بهترین و مناسب ترین انتخاب را در زمینه شیرآلات خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *